۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
تولیدی قدیمی پوشاک قائمشهر در آستانه تعطیلی است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تولیدی قدیمی پوشاک قائمشهر در آستانه تعطیلی است

قائمشهر- عبدی، مدیرعامل تعاونی تولیدی پوشاک دوزان قائمشهر اظهار داشت: این تعاونی به رغم ۳۰ سال فعالیت به دلیل رکود بازار در حال جمع شدن و برچیده شدن است.

قدرت الله عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه فعالیت در حوزه پوشاک به دلیل کسادی بازار و عدم حمایت صرفه اقتصادی ندارد، افزود: متاسفانه به رغم ۳۰ سال فعالیت در حال جمع کردن تولیدی هستیم.

وی با اظهار اینکه حدود ۱۳ کارگر در این تولیدی مشغول فعالیت هستند، افزود: طی ۱۸ ماه گذشته به دلیل کرونا خسارت زیادی به تولیدی های پوشاک زده شد و متاسفانه حمایت مطلوبی صورت نگرفته است.

وی افزایش قیمت اولیه نظیر پارچه را از مهمترین دغدغه ها ذکر کرد و گفت: قیمت ها به نسبت قبل ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد رشد یافته است و این افزایش قیمت منجر به گرانی تولیدات شده است.

عبدی با بیان اینکه تولیدات را در بازارهای استان به فروش می رسانیم، یادآور شد: مواد اولیه را از تهران و بازارهای اطراف تهیه می کنیم و گرانی مواد اولیه، قدرت خرید را کاهش داده است.

مدیرعامل تعاونی تولیدی پوشاک دوزان قائمشهر با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: طی ماه جاری شاهد سفارش لباس مدارس هستیم و این کار تاحدودی بازار تولیدی های پوشاک را رونق داده است.

وی خواستار حمایت مسئولان برای حمایت از تولیدی های پوشاک شد.

کد خبر: ۱۱۰٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha