۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
قطار فوق العاده زنجان – مشهد راه اندازی شد
 سرپرست اداره کل راه آهن منطقه شمالغرب:

قطار فوق العاده زنجان – مشهد راه اندازی شد

زنجان- سرپرست اداره کل راه آهن منطقه شمالغرب گفت: با تلاش و پیگیری های انجام شده یک رام قطار مسافربری از زنجان به مشهد و برعکس با یک هزار و ۲۰۰ نفر ظرفیت راه اندازی شد.

به گزارش بازار به نقل از راه آهن شمالغرب کشور، منوچهر صفری گفت: با توجه به درخواست هیئت‌های مذهبی و شهروندان زنجانی، قطار فوق العاده به مناسبت آخر صفر و اعزام عزاداران امام رضا (ع) به مشهد مقدس راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت قطار فوق العاده زنجان – مشهد یک هزار و ۲۰۰ نفر است که علاوه بر این دو سالن دیگر به قطارها اضافه شده و نگران کمبود ظرفیت برای جابجایی عزاداران امام هشتم(ع) نیستیم،اظهار کرد: این قطار ۱۱ مهرماه سالجاری طی مراسمی ویژه از زنجان به مقصد مشهد مقدس حرکت می کند.

سرپرست اداره کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور با بیان اینکه این قطار علاوه بر قطارهای عادی و برنامه ای زنجان – مشهد و برعکس است،گفت: بر اساس برنامه راه آهن منطقه شمالغرب قطارهای روزانه از زنجان به مقصد مشهد و برعکس سه رام در هر دو روز(یک روز دو رام و روز بعد یک رام) است.

صفری تاکید کرد: در صورت تکمیل شدن ظرفیت این قطارها، قطار فوق‌العاده ۶۰۰ مسافر را از زنجان به مشهد جابجا می کنند و مسافران در صورت مواجه شدن با هر مشکلی می توانند مورد را از طریق سامانه ۵۱۴۹ و یا واحد رسیدگی به شکایات راه آهن منطقه شمالغرب جهت رسیدگی به موضوع اطلاع دهند.

کد خبر: ۱۱۰٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha