۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
۲۲۳ شرکت داخلی و خارجی در بیست و هشتمین نمایشگاه چاپ

۲۲۳ شرکت داخلی و خارجی در بیست و هشتمین نمایشگاه چاپ

۲۲۳ شرکت فعال داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف چاپ و بسته بندی و صنایع وابسته در نمایشگاه بیست و هشتم چاپ حضور دارند.

به گزارش بازار، احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه داران در مراسم افتتاح نمایشگاه با بیان اینکه بیست و هشتمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته از ۹ تا ۱۲ مهر برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاه امسال در فضایی بالغ بر ۲۸ هزار متر مربع برپا شده است که با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا و فاصله گذاری‌های تعیین شده بین غرفه ها، ۱۴ هزار متر مربع آن فضای مفید می‌باشد.

وی افزود: در نمایشگاه بین المللی بیست و هشتم، علاوه بر شرکت‌های داخلی، دو شرکت از هند و همچنین نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، آلمان، ژاپن و ترکیه حضور دارند که جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

رئیس اتحادیه چاپخانه داران با اشاره به اینکه تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال در مقایسه با دوره گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: در نمایشگاه بیست و هشتم، تولید کنندگان داخلی ماشین آلات در حوزه دستگاه‌های پرکن حجمی ویژه بسته‌بندی محصولات خوراکی و جعبه چسبانی، حضور پررنگی دارند.

به گفته ابوالحسنی، به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا، هیچ نشست تخصصی در نمایشگاه امسال برگزار نمی‌شود، ولی با نامگذاری دهم مهرماه به عنوان روز چهره‌های ماندگار صنعت چاپ در تقویم نمایشگاه چاپ، برنامه ویژه‌ای از سوی دبیرخانه با عنوان آیین سپاس چهره‌های ماندگار تدارک دیده شده و از تمامی چهره‌های ماندگار دعوت به عمل آمده است.

وی ادامه داد: ساعت بازدید از نمایشگاه ۹ صبح تا ۱۷ است.

ابوالحسنی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی چاپ همزمان با نمایشگاه حضوری، پیش بینی کرد؛ امسال نیز همانند چهار سال گذشته، بیشترین آمار بازدید، متعلق به بازدید کنندگان تخصصی حوزه چاپ و بسته بندی باشد.

کد خبر: ۱۱۰٬۰۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha