۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارزی
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران اعلام کرد

نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، از افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات آخرین روز هفته بازار متشکل ارز ایران خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی گوهررستمی گفت: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی پنجشنبه (هشتم مهرماه) بیانگر این است که نرخ میانگین روزانه هر دو نماد معاملاتی دلار و یورو به ترتیب ۰.۶۹ درصد و ۱.۷ درصد رشد را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.

به گفته وی در جلسه معاملاتی امروز، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۷ هزار و ۵۲۲ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۷ هزار و ۸۳۲ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۷ هزار و ۶۳۸ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در جلسه معاملاتی پنج شنبه، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۲ هزار و ۲۲۰ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۲ هزار و ۳۳۲ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۲ هزار و ۳۳۰ تومان را ثبت کرد.

گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز پنجشنبه (هشتم مهرماه) ۵ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۴۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۳۳۷ هزار و ۶۰۰ یورو بود.

به گفته این کارشناس اقتصادی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۷ هزار و ۵۲۲ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۷ هزار و ۸۳۲ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۲ هزار و ۴۰۸ تومان معامله شد.

کد خبر: ۱۰۹٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha