۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
قرنطینه هوشمند با رفع محدودیت‌ها مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
وزیر کشور:

قرنطینه هوشمند با رفع محدودیت‌ها مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

وزیر کشور با اشاره به ضرورت اجرای قرنطینه هوشمند در مقابله با کرونا، گفت: اجرای قرنطینه به صورت هوشمند، علاوه بر کمک به سلامت جامعه، با رفع محدودیت‌ها به حل مشکلات اقتصادی کمک بزرگی می‌کند.

به گزارش بازار، احمد وحیدی افزود: قرنطینه هوشمند بر اساس طرحی که مورد تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفت، اجرایی می شود.

وی با اشاره به فرآیند عملیاتی قرنطینه هوشمند و با بیان اینکه در این نوع قرنطینه موقعیت‌یابی انجام می شود، ادامه داد: قرنطینه هوشمند افراد دارای کرونا را شناسایی و محدودیت برای آنان ایجاد می‌کند و سایر محدودیت برطرف می شود.

وی تاکید کرد: با قرنطینه هوشمند، به جای محدودیت عام، محدودیت فقط شامل کسانی می شود که مبتلا به کرونا باشند.

وی به مزیت های قرنطینه هوشمند در کشور اشاره و اضافه کرد: کسب و کارها با این روش به روند عادی خود بازمی‌گردد و مشکلات اقتصادی ناشی از محدودیت‌ها برطرف می‌شود.

وی با اشاره به روند بازگشت زائران اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: زائران اربعین در حال بازگشت هستند و تعداد زیادی از این افراد به کشور بازگشته اند، در مرزها پیش بینی های لازم انجام شده بود.

وزیر کشور تاکید کرد: در مرزهای هوایی انتقال با هواپیما طبق زمانبدی انجام شد و در مرزهای زمینی در شلمچه، مهران و چزابه کار مردم به خوبی پیش رفت و با خودروهای پیش بینی شده مردم منتقل شدند و انتقال ریلی از طریق قطار نیز بدون مشکل انجام شد.

کد خبر: ۱۰۹٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha