۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
ظرفیت های اقتصادی زنجان به خوبی استفاده نشده است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

ظرفیت های اقتصادی زنجان به خوبی استفاده نشده است

زنجان-باقری،نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: ظرفیت ها بخش های مختلف استان زنجان به ویژه در بخش اقتصاد مورد استفاده قرار نگرفته است.

حجت الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان در بخش صنعت ظرفیت های بسیار خوبی دارد، اظهار کرد: مشکلات در حوزه صنعت زیاد است و نیازمند یک مدیریت جدی است. 

وی با بیان اینکه از دولت جدید درخواست داریم حال صنعتگران را درک کند، اظهار کرد: با تغییر رئیس جمهور و رویکردها در مجلس و دولت باید تحولاتی اتفاق افتد که سرمایه گذار و کارآفرین به راحتی بتوانند مجوز فعالیت کسب کند. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی به دنبال حل مشکلات سر راه اخذ مجوزهای سرمایه گذاری و تولید هستیم، گفت: استاندار جدید زنجان نگاهی اقتصادی در استان دارد و امیدواریم مشکلات این بخش را از نزدیک درک و لمس کند. 

باقری با بیان اینکه باید حمایت بخش خصوصی قانونمند شود، گفت: باید تمام مشکلات فرا روی صنعت و تولید در استان به خوبی رصد و رفع شود. 

وی با بیان اینکه اگر موانع و مشکلات رفع نشود واحدهای تولیدی و صادراتی با کاهش تولید مواجه می‌ شوند، ابراز داشت: طی سال گذشته صادرات کالا از استان زنجان خوب بوده ولی در سال جاری برای تحقق شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری باید صادرات کالا رشد خوبی پیدا کند. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در استان زنجان از ظرفیت های بخش های مختلف استفاده نشده و این برای استان خوب نیست و باعث شده تا زنجان ترقی نکند.

کد خبر: ۱۰۹٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha