۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
طرح فروسیلیس ملایر با ۳۳۰ میلیاردتومان سرمایه گذاری بزودی افتتاح می شود
استاندار همدان:

طرح فروسیلیس ملایر با ۳۳۰ میلیاردتومان سرمایه گذاری بزودی افتتاح می شود

همدان - استاندار همدان گفت: طرح فروسیلیس ملایر با ۳۳۰ میلیاردتومان سرمایه گذاری بزودی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگاربازار؛ سیدسعید شاهرخی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان همدان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس و مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شد ضمن تشکر از همکاری همه مجموعه ها در جهت خدمت به مردم گفت: امروز همدان از امن ترین استانهای کشور است و این حاصل تلاش و زحمات مجموعه ها در کنار وحدت و همدلی است.

وی بابیان اینکه اعتقاد دارم که محور وحدت و همدلی در استان همدان، نماینده ولی فقیه در استان است؛ گفت: بسیاری از موفقیت ها به علت همین همکاری متقابل بوده و فرمایشات آیت الله شعبانی برای همه ما فصل الخطاب است.

شاهرخی بایادآوری اینکه خدمات حوزه کادر درمان در استان همدان قابل تقدیر است و کارهای بزرگی در حوزه کادر درمان انجام شده است، گفت: موج پنجم کرونا را پشت سر گذاشتیم و احتمالا موج ششم در راه است که همه باید کمک کنیم پروتکل ها را رعایت کنیم.

وی بابیان اینکه برنامه ۳ ماهه برای توسعه استان همدان برنامه ریزی شده و اجرای آن را در دستور کار داریم و در روزهای آینده ۳۵ پروژه افتتاح خواهد شد، گفت: سازمان مدیریت با همکاری کارشناسان برنامه پنج ساله برای توسعه استان در دست تدوین دارد.

استاندار همدان اضافه کرد: در همین راستا طرح فروسیلیس ملایر با ۳۳۰ میلیاردتومان سرمایه گذاری و یک بیمارستان تخصصی دندان پزشکی در شهرستان بهار به زودی افتتاح می شود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه رفتن و آمدن در حوزه مدیریت امر طبیعی است و اگر کسی بدنبال خدمت باشد از رفتن و آمدن خوشحال یا ناراحت نیست، گفت: تا زمانی که هستیم کار و تلاش را با قدرت بیشتری انجام خواهیم داد و هم اکنون اولویت دولت بر کنترل قیمت و بازار است که در حال انجام است.

کد خبر: ۱۰۹٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha