۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
برنامه ریزی برای بهره برداری از سه کیلومتر بزرگراه ارومیه به سرو
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

برنامه ریزی برای بهره برداری از سه کیلومتر بزرگراه ارومیه به سرو

ارومیه- مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: برنامه‌ریزی عملیاتی برای اتمام و بهره برداری از سه کیلومتر بزرگراه ارومیه به سرو در یک ماه آینده انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدمحسن حمزه لو ظهر چهارشنبه به منظور پیگیری وضعیت پیشرفت اجرایی طرح‌های ساخت و توسعه راه‌ها از پروژه ملی احداث بزرگراه ارومیه به سرو بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: عملیات اجرایی طرح ملی احداث بزرگراه ارومیه به سرو همانند دیگر طرح‌های ساخت و توسعه راه‌های استان از روزهای نخست فروردین بی‌وقفه با رعایت اصول مهندسی، ایمنی و بهداشتی انجام می‌شود.

حمزه لو با بیان اینکه این طرح به طول ۵٠ کیلومتر در پنج قطعه اجرا شده، گفت: در حال حاضر عملیات راهسازی در قطعات سه و چهار به طول ١٠ کیلومتر اجرا می‌شود و برنامه‌ریزی عملیاتی برای اتمام و بهره برداری از سه کیلومتر مسیر در یک ماه آینده انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در خصوص اهمیت بزرگراه ارومیه- سرو گفت: این محور یکی از محورهای آنتنی و منشعب به کریدور بزرگراهی غرب کشور است و تکمیل تعریض و بهسازی آن، زمینه جهش در حجم مبادلات تجاری منطقه را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی‌ می‌شود امسال شاخص توسعه راه‌های آذربایجان‌غریی جهش چشم‌گیری داشته باشد.

کد خبر: ۱۰٬۹۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha