۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
آستون مارتین DBXS با چهره جدید می ‌آید
نگاهی به تصاویر جاسوسی خودرو انگلیسی

آستون مارتین DBXS با چهره جدید می ‌آید

شرکت خودروسازی آستون مارتین محصولات اس یو وی خود را با مدل DBXS توسعه داده و این خودرو در مراحل تست های خیابانی پیش از تولید است که به زودی وارد بازار خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی آستون مارتین به دنبال توسعه سبد محصولی خود است، این توسعه با تولید یک خودرو اس یو وی جدید به نام DBXS در حال جریان است. DBXS به تازگی در زمان تست های جاده ای و خیابانی سوژه عکاسان شده است. به رغم اینکه آستون مارتین تلاش داشت با پوشش های بدنه طراحی آن را مخفی کند، اما به نظر نتوانسته چندان موفق عمل کند.

به نظر می رسد طراحی اولیه ظاهر DBXS مشابه محصولات دیگر این خودرو ساز بریتانیایی نیست و سپرهای پایینی دارای مجرای هوا بزرگ بوده که یک سنت شکنی در طراحی این خودرو ساز به حساب می آید

آن طور که به نظر می رسد طراحی اولیه ظاهر DBXS مشابه محصولات دیگر این خودرو ساز بریتانیایی نیست و سپرهای پایینی دارای مجرای هوا بزرگ بوده که یک سنت شکنی در طراحی این خودرو ساز به حساب می آید. این دریچه‌ های هوا تا محفظه موتور امتداد داشته و خنک کاری پیشرانه را بهبود می‌ بخشد. به نظر با این شیوه آستون مارتین سعی دارد آیرودینامیک و عملکرد خودرو را ارتقا دهد.

در تصاویر جاسوسی از این خودرو آنچه که بیشتر از همه جلب توجه کرده است بخش اگزوز قسمت عقب خودرو است، برخلاف اگزوز های معمولی DBXS دارای خروجی دود بزرگ و دوتایی است. آستون مارتین سعی کرده با طراحی جدید برای این محصول بازار هدف مناسبی برای خود ایجاد کند. همانطور که اشاره شد برچسب‌ هایی که به بدنه زده شده بود نتوانست سبب مخفی کردن ظاهر خودرو شود.

این خودروساز انگلیسی تاکنون جزئیاتی از مشخصات دقیق DBXS منتشر نکرده است، شایعاتی در خصوص استفاده از یک پیشرانه ۱۲ یا ۸ سیلندر با آرایش وی شکل و مجهز به توربو برای این محصول شنیده می‌ شود

این خودروساز انگلیسی تاکنون جزئیاتی از مشخصات دقیق DBXS منتشر نکرده است، شایعاتی در خصوص استفاده از یک پیشرانه ۱۲ یا ۸ سیلندر با آرایش وی شکل و مجهز به توربو برای این محصول شنیده می‌ شود، اما نمی توان مطمئن بود که آستون مارتین از این دو پیشرانه برای اس یو وی جدید خود استفاده خواهد کرد.

گفتنی است که دو سال پیش این خودرو ساز اس یو وی خود را با نام DBX به بازار معرفی کرد، اما در حال حاضر نسخه S آن را در دست طراحی و تولید دارد. هرچند انتظار می‌ رفت که DBX توسعه یابد، اما آستون مارتین خودروی بهتر از نمونه قبل طراحی کرده است.

توبیاس مورز، مدیر عامل آستون مارتین تایید کرد که نسخه های جدید DBX در اواخر سال میلادی جاری به بازار عرضه می شود، این نسخه ها با نمونه هیبرید آغاز و به احتمال زیاد مدل محور جلو این خودرو نیز به جمع محصولات اضافه شود. بر این اساس باید گفت تا سال ۲۰۲۴ گروه DBX به شش محصول خواهد رسید.

کد خبر: ۱۰۹٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha