۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
شهرک صنعتی شکوهیه قم به کارگاه عظیم عمرانی تبدیل شده است
استاندار قم:

شهرک صنعتی شکوهیه قم به کارگاه عظیم عمرانی تبدیل شده است

قم- سرمست، استاندار قم گفت: اجرای طرح فاز توسعه شهرک صنعتی شکوهیه، این شهرک را به یک کارگاه عظیم عمرانی تبدیل کرده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست در برنامه سه‌شنبه‌های اقتصادی خود، ضمن شرکت در بیست و سومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از چند واحد مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه بازدید و یک واحد تولیدی و نمایشگاه ویترینی محصولات را افتتاح کرد.

استاندار قم با اشاره به برنامه هفتگی و منظم بازدید میدانی از واحدهای تولیدی، اضافه کرد: با حضور در کارخانه‌ها و در جمع تولید کنندگان، مشکلات و موانع تولید این بخش‌ها از نزدیک بررسی شده و برای رفع آن‌ها تصمیمات مناسب اتخاذ و دستورات لازم صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه در برنامه امروز مشکل حق بیمه تأمین اجتماعی کارگران واحدهای تولیدی مورد بازدید همچنین بحث طرح‌های توسعه واحدهای مذکور از سوی تولید کنندگان مطرح شد، افزود: تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد و امیدواریم نتیجه آن منجر به حل مشکلات شود.

شهرک صنعتی شکوهیه قم به کارگاه عظیم عمرانی تبدیل شده است

سرمست با تأکید بر لزوم استمرار حضور میدانی مدیران در حوزه‌های کاری مرتبط، ادامه داد: با وجود تحریم و مشکلات ناشی از بحران کرونا در کشور، حضور میدانی و ارتباط چهره به چهره مدیران با تولید کنندگان و صنوف مختلف می‌تواند زمینه را برای سرعت بخشی به حل مشکلات و ایجاد گشایش‌های بیشتر در حوزه‌های گوناگون فراهم نماید.

استاندار قم با موفقیت آمیز توصیف کردن برنامه‌های راهبردی استان در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: خوشبتانه طی سه سال اخیر، هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده و چندین واحد تولیدی راکد نیز احیاء شده است.

سرمست همچنین با اشاره به برنامه‌های در دستور کار برای تکمیل زنجیره تولید و ارتقاء زیرساخت‌های نواحی و شهرک‌های صنعتی استان گفت: در قالب این برنامه، طرح‌های توسعه مربوط به چند واحد تولیدی اجرایی شده است و با الحاق زمین به شهرک صنعتی شکوهیه، شاهد راه اندازی فاز توسعه این شهرک هستیم و امروز این شهرک به یک کارگاه عمرانی عظیم مبدل شده است.

شهرک صنعتی شکوهیه قم به کارگاه عظیم عمرانی تبدیل شده است

گفتنی است، استاندار قم در برنامه امروز سه شنبه‌های اقتصادی، از واحدهای تولیدی سلامت صنعت بوعلی، تولید کننده دستگاه‌های سلامت محور بیمارستان‌ها و بخش‌های درمانی، واحد تولیدی مبین مهر، تولید کننده شکلات بازدید نمود و واحد تولیدی ماهان کشش جم تولید کننده مفتول‌های گالوانیزه و آرماتور و نمایشگاه ویترینی محصولات استان قم را افتتاح نمود.

همچنین از سه دستگاه خودروی آتش نشانی جدید برای شهرک صنعتی شکوهیه که با دستور استاندار پیگری و آماده بهره برداری شده بود بمناسبت روز آتش نشانی رو نمایی شد.

شهرک صنعتی شکوهیه قم به کارگاه عظیم عمرانی تبدیل شده است

کد خبر: ۱۰۹٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha