۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
افزایش نرخ ارز در معاملات بازار متشکل ارزی

افزایش نرخ ارز در معاملات بازار متشکل ارزی

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، نرخ میانگین وزنی دلار و یورو در معاملات امروز این بازار را به ترتیب ۲۷ هزار و ۱۶۹ تومان و ۳۱ هزار و ۶۲۳ تومان اعلام کرد.

به گزارش بازار، مهدی گوهررستمی گفت: در جلسه معاملاتی امروز، معاملات اسکناس دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۹۰۱ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۷ هزار و ۲۲۹ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۷ هزار و ۱۶۹ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول و تحلیل گر اقتصادی اضافه کرد: در جلسه معاملاتی سه‌شنبه، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۲۶۵ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۱ هزار و ۶۲۳ تومان را ثبت کرد.

گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز سه‌شنبه (ششم مهرماه) ۷ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۸۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۹۶۱ هزار و ۲۰۰ یورو بود.

به گفته این کارشناس اقتصادی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۷۶۲ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۷ هزار و ۲۶۹ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۲۶۵ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

آقای گوهررستمی در پایان تصریح کرد: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی سه‌شنبه (ششم مهرماه) بیان‌گر این است که نرخ میانگین روزانه هر دو نماد معاملاتی دلار و یورو به ترتیب ۱.۹۸ درصد و ۱.۳۳ درصد رشد را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.

کد خبر: ۱۰۹٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha