۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
۱۸ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی غیرفعال است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ شرقی:

۱۸ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی غیرفعال است

تبریز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه ۱۸ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی غیرفعال است، گفت: باید امسال تلاش کنیم تا شعار جهش سال را به خوبی محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مرتضی نیرومند اسکویی ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولید مواد ضدعفونی در شهرک صنعتی شهید سلیمی آذرشهر به خبرنگاران گفت: این استان ظرفیت ها و پتانسیل های بالای اقتصادی و صنعتی دارد و باید در سال جهش تولید برای فعالیت حداکثری این واحدها برنامه ریزی و از این قابلیت ها در جهت توسعه کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی شهید سلیمی مشکلاتی دارد که باید برطرف شود، گفت: این شهرک بزرگترین شهرک صنعتی استان است که در زمان کنونی عملیات ساخت و ساز ٣٢ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهید سلیمی انجام و ماشین آلات آن ها نیز نصب شده است.

نیرومند اسکویی افزود: مشکل فعلی که ما داریم کمبود برق در شهرک ها است، با رفع مشکل برق واحدهای جدیدی راه اندازی می شوند.

وی گفت: سال گذشته نیز با پیگیری‌های مسئولان ارشد استانی برق مورد نیاز واحدهای تولیدی تامین شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ شرقی ادامه داد: در سال ٩٨ با تلاش تولیدکنندگان و صنعتگران، رونق تولید در واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان تحقق یافت.

نیرومند اسکویی ابراز داشت: امیدوارم امسال نیز با تلاش همه فعالان تولیدی و صنعتی با تکمیل زیرساخت ها شاهد تحقق شعار جهش تولید در کشور و همچنین در استان آذربایجان شرقی باشیم.

وی در خصوص تعداد واحدهای صنعتی استان نیز گفت: ۲ هزار و ۴۶۴ واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی دولتی استان مستقر هستند که ۸۲ درصد این واحدها معادل ۲ هزار و ۱۵ واحد فعال است.

وی افزود: ۱۸ درصد معادل ۴۴۹ واحد صنعتی و تولیدی نیز در استان غیرفعال است که باید با رفع موانع تولید، مشکل واحدهای غیرفعال نیز برطرف شود.

کد خبر: ۱۰٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha