۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
روزانه ۳۵ هزار عدد ماسک در کارگاه های متمرکز استان مرکزی تولید و به داروخانه ها عرضه می شود
دبیر ستاد تنظیم بازار استان مرکزی:

روزانه ۳۵ هزار عدد ماسک در کارگاه های متمرکز استان مرکزی تولید و به داروخانه ها عرضه می شود

اراک- دبیر ستاد تنظیم بازار استان مرکزی گفت: روزانه ۳۵ هزار عدد ماسک در کارگاه های متمرکز استان مرکزی تولید و به داروخانه ها عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، جواد حسنی ظهر چهارشنبه در نشست اعضای ستاد تنظیم بازار استان مرکزی با اشاره به اینکه در حال حاضر همه انبار ها در خصوص اقلام اساسی ذخیره دارند، اظهار داشت: به عنوان مثال در خصوص مرغ و گوشت انبارها پر است و هیچ کمبودی نداریم و تاکید وزیر بر این است که در صورتی که یک کمبود پیش آمد،همان روز بر طرف شود و به روز بعد موکول نگردد و از ظرفیت انبار ها سریع استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در این زمینه فروشگاه های زنجیره ای بزرگ نیز همکاری خوبی داشتند، افزود: با برنامه ریزی های مناسب بنا شد که این فروشگاه ها در بازار شب عید بازباشند که مشکلی در انبار بازار نداشته باشیم.

حسنی تاکید کرد که اگر مردم خرید مدیریت شده داشته باشند و جو روانی مبنی بر کمبود کالاهای اساسی ایجاد نکنند،روند فعالیت و عرضه کالاها بدون هیچ نقصی و با توجه به ظرفیت بالای انبارها طی خواهد شد.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان مرکزی بیان داشت: بیش از ۶۰ درصد از میوه ذخیره سازی شده برای شب عید تاکنون در استان توزیع شده و عرضه میوه تا پایان تعطیلات عرضه میوه با قیمت مصوب ادامه خواهد داشت.

حسنی گفت: روزانه ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر از واحدهای منتخب مواد ضدعفونی اخذ و بسته بندی می شود، همچنین روزانه ۳۵ هزار عدد ماسک در کارگاه های متمرکز تولید و به داروخانه ها عرضه می شود.

کد خبر: ۱۰٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha