۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
ناوگان مورد نیاز زائران اربعین حسینی در مرز مهران تامین شد
مدیر کل حمل و نقل سازمان راهداری در گفتگو با بازار:

ناوگان مورد نیاز زائران اربعین حسینی در مرز مهران تامین شد

باقرجوان، مدیر کل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری با بیان اینکه از دوشنبه شب ناوگان مورد نیاز برای بازگشت زائران ایرانی از مهران آماده شده است، گفت: برای تامین ناوگان مورد نیاز هیچ نگرانی وجود ندارد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: «داریوش باقرجوان» در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: پیش بینی ما این است که ورود زائران ایرانی از اواخر دوشنبه شب از طریق مرز مهران آغاز شود و جای هیچ نگرانی برای تامین اتوبوس در مهران وجود ندارد.
مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور یادآور شد: همکاران ما در پایانه مرز زمینی مهران مستقر شده اند تا با ورود تدریجی زائران ایرانی به کشور روند بازگشت آنها به مقاصدشان فراهم شود.

دوشنبه در ایران و سه شنبه در عراق اربعین است و ما شاهد ورود زائران در این دو روز و چهارشنبه آینده خواهیم بود و برای بازگشت زائران اربعین حسینی به شهرهای خود با ناوگان عمومی مشکلی نداریم

باقرجوان گفت: دوشنبه در ایران و سه شنبه در عراق اربعین است و ما شاهد ورود زائران در این دو روز و چهارشنبه آینده خواهیم بود و برای بازگشت زائران اربعین حسینی به شهرهای خود با ناوگان عمومی مشکلی نداریم.   
مدیر کل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در پایانه مرزی مهران بر نرخ بلیت و نحوه ارائه خدمات نظارت کافی خواهیم داشت و پلیس راه نیز قول داده است که در طول مسیر بر نحوه بازگشت زائران ایرانی نظارت کند تا زائران عزیز به سلامت به مقاصد و شهرهای خود بازگردند.

شایان ذکر است که دولت عراق با عزیمت ۶۰ هزار زائر ایرانی برای شرکت مراسم اربعین حسینی موافقت کرد که همه زائران ایرانی که دو دوز واکسن تزریق کرده اند از طریق مرز هوایی به این کشور وارد شوند و در بازگشت زائران ایرانی مجاز هستند از طریق مرز زمینی مهران وارد کشور شوند.

کد خبر: ۱۰۹٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha