۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
افزایش قیمت‌ لبنیات در زنجان غیرمنطقی است
رئیس اتحادیه خواربارفروشان استان زنجان:

افزایش قیمت‌ لبنیات در زنجان غیرمنطقی است

زنجان- محمدی، رئیس اتحادیه خواربارفروشان استان زنجان با بیان اینکه افزایش قیمت‌ لبنیات غیرمنطقی است، گفت: کمبودی در تولید و عرضه محصولات لبنی در بازار استان زنجان وجود ندارد.

جلیل علی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در بازار توزیع کنندگان محصولات لبنی حق ندارند محصولات را بالاتر از قیمت روی کالا عرضه کنند، گفت: قیمت‌ها در خط تولید باید به خوبی نظارت و کنترل شود. 

وی با بیان اینکه افزایش قیمت لبنیات باعث کاهش توان خرید خانواده ها شده است، اظهار کرد: صنایع تولیدکننده محصولات لبنی نیز مشکلاتی دارند و باید حل شود. 

رئیس اتحادیه خواربارفروشان استان زنجان گفت: قیمت لبنیات طی یک سال اخیر روند افزایشی داشته و موضوع افزایش قیمت لبنیات بر بازار فروش تاثیر منفی گذاشته است. 

محمدی با بیان اینکه کمبودی در تولید و عرضه محصولات لبنی در بازار استان زنجان وجود ندارد، ابراز داشت: محصولات لبنی در بازار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت‌ لبنیات غیرمنطقی است، گفت: قیمت‌های محصولات لبنی در بازار واقعی نیست و این محصولات در بازار با قیمت بالاتری توزیع می‌شود. 

رئیس اتحادیه خواربارفروشان استان زنجان بر لزوم تقویت بازرسی ها از بازار در استان تاکید کرد و یادآور شد: باید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری اتاق اصناف بازرسی از بازار را تشدید کنند تا امنیت و آرامش در بازار ایجاد شود. 

کد خبر: ۱۰۹٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha