۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
 ۲ واحد پرورش بوقلمون در زنجان به بهره برداری می رسد
رئیس جهاد کشاورزی زنجان:

۲ واحد پرورش بوقلمون در زنجان به بهره برداری می رسد

زنجان- تاراسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از بهره برداری دو واحد پرورش بوقلمون در زنجان طی سالجاری خبر داد.

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه دو واحد پرورش بوقلمون در استان زنجان طی سالجاری به بهره برداری می رسد،گفت: با بهره برداری این دو واحد زنجیره بوقلمون در استان کامل می‌شود.

وی با بیان اینکه با بهره برداری این دو واحد زنجان به عنوان قطب پرورش بوقلمون در کشور مطرح خواهد شد، اظهار کرد: با راه اندازی این دو واحد به صورت مستقیم برای  بیش از ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد می شود. 

تاراسی با بیان اینکه در حال حاضر تمام زنجیره‌های مربوط به گوشت بوقلمون در استان ایجاد شده است، تاکید کرد: شهرستان زنجان در تولید گوشت بوقلمون در سطح استان عملکرد بسیار خوبی دارد. 

وی با بیان اینکه زنجان یکی از قطب‌های اصلی پرورش بوقلمون در کشور است، گفت: نخستین زنجیره تامین و تولید گوشت بوقلمون کشور با ۳۵ واحد تولیدی در استان زنجان فعال است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان بر لزوم توسعه واحدهای تولیدی بوقلمون در زنجان تاکید کرد و یاد آور شد: پروژه بوقلمون مادر گوشتی گامی بسیار مهم در تکمیل زنجیره گوشت بوقلمون در استان است و جهاد کشاورزی استان برای توسعه این صنعت در استان حمایت لازم را داشته و تسهیلات لازم را پرداخت می کند. 

کد خبر: ۱۰۹٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha