۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
هوندا ریدجلین گران شد
پیکاپ‌ های آفرود نورد گران‌ تر از همیشه

هوندا ریدجلین گران شد

هوندا ریدجلین مدل ۲۰۲۲ با قیمت پایه ۳۸ هزار و ۱۱۵ دلار به بازار خواهد آمد که مدل آفرودی آن ۴۵ هزار و ۵۴۵ دلار بها دارد.

بازار؛ گروه خودرو: هوندا ریدجلین پیکاپ خوش چهره ژاپنی یک سال پیش دست خوش فیس لیفت قرار گرفت، فیس لیفتی که چند ماه پس از رونمایی، قیمت این خودرو را از ۳۶ هزار و ۴۹۰ دلار به ۳۷ هزار و ۶۶۵ دلار افزایش داد. به نظر می رسد ریدجلین با مدل ۲۰۲۲ نیز با افزایش قیمت دیگری همراه باشد.

آن طور که به نظر می‌ رسد دومین خودرو ساز ژاپنی قصد دارد که ۴۰۰ دلار دیگر به قیمت ریدجلین اضافه کند، این مساله سبب می‌ شود بهای این پیکاپ خوش چهره و پر فروش هوندا به ۳۸ هزار و ۱۱۵ دلار برسد. با قیمت ۳۸ هزار دلاری ریدجلین می‌توان نسخه اسپرت آن را سفارش داد و از سویی مدل بلک ادیشن ریدجلین با بهای ۴۵ هزار و ۵۴۵ دلار به فروش خواهد رسید.

اگر مشتریان علاقه داشته باشند که نسخه هوندا پرفورمنس دپارتمن را دریافت کنند، باید ۲ هزار و ۸۰۰ دلار دیگر پرداخت کنند. ریدجلین با چنین نسخه‌ ای اسپرت‌ ترین حالت این پیکاپ است. این نسخه دارای گلگیر های بسیار جذاب و رینگ‌ های آلیاژی ۱۸ اینچی با جلو پنجره مشکی، مهره‌ های مخصوص و علامت‌ های HPD در بدنه است. بنابراین اگر علاقه به آفرود و طبیعت نوردی دارید این مورد بهترین گزینه است.

با این اوصاف شرکت خودرو سازی هوندا به دنبال توسعه محصولات پیکاپ و کراس اوور خود با انواع تریم اسپرت و اقتصادی است. هوندا مدعی است که ریدجلین خاص‌ ترین نسخه آفرودی است که از نظر فنی می‌ تواند بهترین عملکرد را برای راننده ایجاد کند. این درحالی است که مدلی کراس اوور بر پایه پلت فرم همین خودرو توسط هوندا درحال توسعه جهت عرضه به بازار است.

هرچند که هوندا تاکنون اعلام نکرده نسخه کراس اوور این خودرو چه سالی به بازار عرضه خواهد شد، اما باید منتظر بود و دید که در سال آینده این خودرو ساز چه برنامه‌ ای برای توسعه محصولات دنبال خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۹٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha