۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
۵۴۰۰ بسته نوشت افزار ایرانی و اسلامی در استان کردستان توزیع شد
به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی؛

۵۴۰۰ بسته نوشت افزار ایرانی و اسلامی در استان کردستان توزیع شد

سنندج – همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، پنج هزار و ۴۰۰ بسته نوشت افزار ایرانی و اسلامی در کردستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه شنبه و طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران استانی، پنج هزار و ۴۰۰ بسته آموزشی ایرانی و اسلامی همزمان با هفته دفاع مقدس در سنندج توزیع شد.

مراسم نمادین توزیع پنج هزار و ۴۰۰ بسته آموزشی و نوشت افزار ایرانی و اسلامی در محل حسینیه سنندج و در روزهای نخست بازگشایی مدارس در سال جاری برگزار شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در این مراسم اظهار کرد: ستاد اجرایی از زمان شیوع ویروس کرونا به شیوه های مختلف در کنار مردم بوده و در راستای توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و آموزشی فعالیت های خوبی را اجرایی کرده است.

مهدی طالبی ادامه داد: در روزهای نخست بازگشایی مدارس و همزمان با ایام هفته دفاع مقدس توزیع بسته های آموزشی و نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند استان کردستان به صورت رسمی آغاز کرد.

وی گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان، در این مرحله از توزیع کمک های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)،د پنج هزار و ۴۰۰ بسته آموزشی و نوشت افزار توزیع می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کردستان با اشاره به شیوه توزیع این کمک های مردمی، یادآور شد: توزیع بسته های آموزشی و نوشت افزار، به همت گروه های جهادی و در بین دانش آموزان نیازمند استان کردستان صورت می گیرد.

وی گفت: توزیع این مرحله از کمک های بنیاد احسان از امروز آغاز شده و پیش بینی می شود که طی یکی دو روز آینده به سرانجام برسد.

طالبی عنوان کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) طی دو سال اخیر و به دنبال شیوع ویروس کرونا بسته های متعددی در بخش های معیشتی، بهداشتی و آموزشی در بین نیازمندان استان کردستان توزیع کرده است.

وی در پایان گفت: انتظار می رود که این گونه اقدامات و فعالیت های ستاد اجرایی در راستای کمک به نیازمندان موثر بوده و بتواند زمینه را برای رفع بخشی از دغدغه های این قشر فراهم کند.

کد خبر: ۱۰۹٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha