۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
پروژه آبرسانی دراسله ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

پروژه آبرسانی دراسله ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران اعتبار مورد نیاز برای پروژه فرا شهرستانی آبرسانی به دراسله را ۱۲ میلیارد تومان ذکر کرد.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تاکنون هشت میلیارد تومان برای اجرای پروژه فراشهرستانی آبرسانی دراسله به شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی هزینه شده است، اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را ۱۲ میلیارد تومان ذکر کرد.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصد پروژه آبرسانی به دراسله گفت: تاکنون نسبت به ساخت تصفیه خانه و مخزن و غیره برای اجرای این پروژه اقدام شده است.

وی با بیان اینکه هنوز آبرسانی از سد البرز کامل محقق نشده است، ضرورت تکمیل آبرسانی دراسله احساس می شود، گفت: پروژه پمپاژ آبرسانی سیمرغ نیز از دیگر طرح های فراشهرستان محسوب می شود که برای اجرای آن اعتبار نیاز است.

غلامی راد پروژه سردخانه انتقال را از دیگر طرح های فراشهرستانی برشمرد و گفت: ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز این سردخانه در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، تامین و تجهیز انبارهای تعاون روستایی و مرکز نگهداری معلولان نوشیروانی را از دیگر طرح های فراشهرستانی بیان کرد و گفت: در مجموع دو میلیارد و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پنج پروژه فراشهرستانی استان درنظر گرفته شده است.

کد خبر: ۱۰۹٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha