۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
رشد ۶ میلیونی ارزش سهام عدالت | دولت قبل در ایجاد شرکت سرمایه گذاری تخلف کرد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

رشد ۶ میلیونی ارزش سهام عدالت | دولت قبل در ایجاد شرکت سرمایه گذاری تخلف کرد

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیر شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه قیمت سهام ۵۳۲ هزار تومانی، شش میلیون تومان افزایش یافت، گفت: اکنون ارزش این سهام ۱۵ میلیون تومان است.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افزایش قیمت سهام عدالت اظهار داشت: قیمت هر سهم ۵۳۲ هزار تومانی با رشد شش میلیون تومانی مواجه بود و به ۱۵ میلیون تومان رسیده است.

وی عدم فروش سهام توسط سهامداران را از جمله دلایل افزایش قیمت سهام عدالت ذکر کرد و گفت: قیمت سهام یک میلیون تومانی به حدود ۳۰ میلیون تومانی رسیده است.

وی درباره چرایی عدم تغییر نرخ سود سهام عدالت گفت: وقتی قیمت سهام بالا می رود نرخ سود نیز رشد می کند و باید تا پایان سال ۹۹ کل سود واریز می شد که انجام نشده است.

توکلی یادآور شد: هنوز سود کامل سال قبل پرداخت نشده است و پیگیری ها برای واریز آن ادامه دارد و معلوم نیست چرا باید سود سهام را شرکت مرکزی سپرده گذاری واریز کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: در حال حاضر سود به شرکت واسطه ای به نام سپرده گذاری مرکزی واریز می شود و این شرکت آن را به حساب سهامداران واریز می کند که این مسئله قانونی نیست.

وی گفت: متاسفانه ایجاد شرکت سپرده گذاری واسط برای واریز سود که توسط دولت قبل انجام شد، تخلف است در حالی که سود سهام باید از طریق شرکت های سهام عدالت استانی واریز شود.

کد خبر: ۱۰۹٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha