۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
انتقال بیش از ۵۲ هزار زائر به عتبات عالیات| سفر هوایی ۸ هزار ایرانی دیگر در دست اقدام است
معاون وزیر راه در گفتگوی اختصاصی با «بازار» خبر داد

انتقال بیش از ۵۲ هزار زائر به عتبات عالیات| سفر هوایی ۸ هزار ایرانی دیگر در دست اقدام است

آدم نژاد، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: تا ساعت ۱۰ صبح امروز بیش از ۵۲ هزار زائر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عراق منتقل شدند.

 بازار، گروه راه و مسکن: شهرام آدم نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری «بازار» اعلام کرد: این تعداد زائر ایرانی تا ساعت ۱۰ صبح روز شنبه دوم مهرماه سال جاری در مجموع با پرواز ۹ شرکت ایرانی و دو شرکت عراقی به این کشور منتقل شده اند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تا ساعت ۴ صبح امروز بیش از ۵۰ هزار زائر ایرانی به به کشور عراق منتقل شدند اما هم اکنون تعداد آن به بیش از ۵۲ هزار نفر رسیده است.

از آنجا که دولت عراق سفر ۶۰ هزار زائر ایرانی را از طریق حمل ونقل هوایی مجوز داده است، لذا هم اکنون سفر هوایی  ۸ هزار زائر ایرانی دیگر به عتبات عالیات در دست اقدام است

معاون وزیر راه وشهرسازی اظهار داشت: از آنجا که دولت عراق سفر ۶۰ هزار زائر ایرانی را از طریق حمل ونقل هوایی مجوز داده است، لذا هم اکنون سفر هوایی  ۸ هزار زائر ایرانی دیگر به عتبات عالیات در دست اقدام است.

از طرفی روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعلام کرد که اخذ ویزای معتبر عراق، بلیت، کارت تزریق هر ۲ دوز واکسن و تست منفی کرونا با اعتبار ۷۲ ساعت، از  الزامات سفر اربعین است و هموطنان گرامی فاقد الزامات سفر به فرودگاه مراجعه نکنند.

لازم بذکر است در فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاههای عراق ویزا صادر نمیشود و برگه های موافقتنامه نیز معتبر نمی باشد ...

مسافرینی که قصد خرید بلیت شرکت هواپیمایی العراقیه را دارند ضمن دارا بودن ویزای معتبر،  از نمایندگی اصلی این شرکت بلیت تهیه نمایند متاسفانه در روزهای اخیر برخی از مسافرین اقدام به خرید بلیت از واسطه ها و افراد سودجو نمودند که ضمن ضرر و زیان مالی  از سفر نیز  بازمانده اند.

زائران گرامی به منظور پذیرش، صدور کارت پرواز و تحویل بار ۳ ساعت قبل از زمان پرواز در سالن ترمینال فرودگاه حضور یابند و برای تسریع در فرآیند پذیرش می توانند نسبت به پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور نمایند.

کد خبر: ۱۰۹٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha