۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
پیام خداحافظی «کرباسیان» از کارکنان شرکت ملی نفت ایران

پیام خداحافظی «کرباسیان» از کارکنان شرکت ملی نفت ایران

مسعود کرباسیان در پیامی، از کارکنان شرکت ملی نفت ایران خداحافظی کرد.

به گزارش بازار به نقل از شانا، پیام خداحافظی مسعود کرباسیان، مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت ایران از کارکنان این شرکت به شرح زیر است:

بسمه تعالی

 همکاران و دوستان عزیز

هفته دفاع مقدس بر همکاران گرانقدر که همیشه ایام، سنگرداران و مدافعین حریم مقدس کشورمان بوده‌اید گرامی باد.

امروز پس از نزدیک به سه سال همکاری و همدلی در کنار شما همکاران گرامی وظیفه‌ای که بر دوش داشتم را به پایان رساندم. پروردگار منان را شاکرم که تکلیفی که بر عهده اینجانب قرار گرفت تا افتخار همنشینی با شما همکاران شریف صنعت نفت را داشته باشم. در این مدت با کمک هم، دست در دست و گام به گام، فراز ونشیب‌های زیادی را با سربلندی پشت سر گذاشتیم و به موفقیت‌های بزرگی نایل شدیم. این همه جز با تلاش، غیرت و استواری شما همکاران عزیز و پشتیبانی خانواده‌های ارجمندتان امکان‌پذیر نبود و من از صمیم قلب از شما عزیزان سپاس‌گزارم و قدردان زحمات شما هستم.

در این مدت که فشار تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه آمریکا بر صنعت نفت از هز زمانی در تاریخ تحریم‌های علیه این صنعت بیشتر بود، تلاش شما همکاران و همدلی و سخت‌کوشی‌تان باعث شد سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های صنعت نفت و گاز، توسعه میادین مشترک، انجام طرح بزرگ ملی و استراتژیک انتقال نفت گوره به جاسک، حمایت از تولید داخلی، همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، رتبه برتر جهانی در اکتشاف، ساماندهی و ایجاد انضباط مالی، برنامه‌ریزی و اجرای طرح نگهداشت و افزایش تولید، صادرات نفت، میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی به خوبی پیش رود و بسیاری از اهداف بزرگ شرکت تحقق یابد که آینده بر تلاش‌ها و مجاهدت شما گواهی خواهد داد و جلوه بیشتری خواهد یافت.

در پایان برای شما عزیزان از خداوند متعال سعادت، بهروزی و توفیق روزافزون مسئلت دارم. شما را به خدا می‌سپارم و تمنا دارم چنانچه کاستی یا قصوری از بنده دیده‌اید، بر من ببخشید و حلال کنید. از شما عزیزان تقاضا دارم در این راه پر فراز و نشیب که در پیش روست همچنان به تلاش خود برای عزت کشور عزیزمان و اعتلای صنعت نفت ادامه داده و همچون گذشته در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنید. به یاد داشته باشید که این وعده الهی است که «والذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا» خداوند پشت و پناهتان و تقوای الهی چراغ راهتان باد.

کد خبر: ۱۰۹٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha