۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
مزایای رونق صنعت گردشگری در دوران پساکرونا | سرمایه گذاری هنگفت کشورهای همسایه بر روی گردشگری
رئیس فراکسیون گردشگری مجلس در گفتگو با بازار:

مزایای رونق صنعت گردشگری در دوران پساکرونا | سرمایه گذاری هنگفت کشورهای همسایه بر روی گردشگری

دشتی رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: همه ما از گوهر نایاب گردشگری ایران غافل هستیم و اگر نگاه مسئولین به این حوزه عوض نشود حتماً این صنعت پا نخواهد گرفت.

محمدرضا دشتی اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به اولویت‌های صنعت گردشگری در دولت سیزدهم گفت: ما باید زیرساخت‌های توسعه گردشگری کشور را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها برای توسعه گردشگری در کشور کفاف کار را نمی دهد، بیان داشت: باید به انجام اقدامات زیرساختی در حوزه گردشگری سرعت بدهیم. ما باید در ساخت هتل ها، احداث فرودگاه ها و صنعت حمل و نقل اهتمام بورزیم لذا این موارد دست به دست هم داده و می‌تواند باعث پا گرفتن صنعت گردشگری در کشور شود.

دشتی اردکانی با بیان اینکه کشورهای همجوار ایران روی بحث گردشگری سرمایه گذاری هنگفتی کرده‌اند، گفت: ما هم  باید در این بخش سرمایه‌گذاری لازم را کرده و بهره لازم را ببریم، به اعتقاد بنده باید در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ که انشالله تا چند ماه دیگر تشکیل خواهد شد حتماً باید برای وزارت میراث فرهنگی یک بودجه خاصی در نظر بگیریم تا بتوانیم زیرساخت‌های توسعه گردشگری در کشور را فراهم کنیم.

وی با اشاره به دوران پسا کرونا اظهار داشت: ما باید در دوران پسا کرونا بتوانیم از این صنعت درآمدهای خوبی را کسب کنیم.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا به این صنعت نگاه ریشه‌ای و درستی نمی شود گفت: تا به حال به این صنعت توجه جدی نشده است لذا هر سه قوه باید برای این مهم دست به دست هم دهند.

 وی با بیان اینکه کشور گوهر نایابی در حوزه گردشگری دارد بیان داشت: متاسفانه همه ما از این گوهر نایاب غافل هستیم لذا اگر نگاه مسئولین به این حوزه عوض نشود حتماً این صنعت پا نخواهد گرفت اما اگر رویکرد و دید مسئولین به این صنعت تغییر کند و آقایان اعتقاد براین داشته باشند که اقتصاد کشور ما به سوی این صنعت پیش خواهد رفت، همه دست به دست هم خواهند داد و این صنعت را تقویت خواهند کرد.

کد خبر: ۱۰۸٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha