۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
تلاش ما حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی است
دادستان تهران:

تلاش ما حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی است

دادستان تهران گفت: تلاش ما بر این است که قوه قضاییه با تمام توان و ظرفیتی که دارد از فعالیت‌های واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت و کمک کند.

به گزارش بازار، علی القاصی‌مهر در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی «شمس‌آباد» با بیان اینکه هدف از این بازدیدها این است تا از نزدیک وضعیت این واحدهای تولیدی را مشاهده کنیم و مشکلاتی که آن‌ها با آن درگیر هستند را بررسی کنیم، افزود: بخشی از این مشکلات مربوط به مسائل حقوقی و قضایی است که به مجموعه دستگاه قضایی مربوط می‌شود. تلاشمان در مجموعه قوه قضاییه بر این است تا با تمام توان و ظرفیت‌هایی که داریم از فعالیت‌های مجموعه‌های صنعتی و تولیدی حمایت کنیم.

دادستان تهران درباره پرونده‌هایی که مربوط به قوه قضاییه است و به خصوص پرونده‌هایی که بعضاً ممکن است رسیدگی آن‌ها دچار اطاله شود، ادامه داد: پس از بازدید و استماع نقطه نظرات مدیران کارگاه ها، با بررسی پرونده‌ها در خصوص آن بخشی که بتوانیم دستوراتی صادر کنیم و در راستای رفع مشکل آن‌ها اقدامی انجام دهیم، قطعاً این اقدامات انجام خواهد شد و آن چه که نیاز به کار کارشناسی و بررسی حقوقی و قضایی دارد در ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران مطرح می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در بررسی این پرونده‌ها حتماً دستگاه‌های مسئول و مرتبط را به ستاد اقتصاد مقاومتی دعوت خواهیم کرد، تاکید کرد: تلاش ما بر این است که قوه قضاییه با تمام توان و ظرفیتی که دارد از فعالیت‌های واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت و کمک کند.

دادستان تهران در جریان حضور در شهرک صنعتی «شمس‌آباد» از چهار واحد تولیدی کفش البرز، ونوس شیشه، شرکت تعاونی تولیدی سلامت یاران و شرکت ایزوفام بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

کد خبر: ۱۰۸٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha