۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
افزایش قیمت لوازم التحریر| قدرت خرید زنجانی ها کم شده است
رئیس اتاق اصناف زنجان:

افزایش قیمت لوازم التحریر| قدرت خرید زنجانی ها کم شده است

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه افزایش قیمت لوازم التحریر قدرت خرید مردم را کاهش داده است، گفت: قدرت خرید زنجانی ها برای خرید نوشت افزار کم شده است.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن بازار نوشت افزار را در استان زنجان ضعیف کرده است، گفت: افزایش قیمت لوازم التحریر و عدم بازگشایی مدارس باعث شده تا فروش لوازم التحریر بسیار کاهش پیدا کند. 

وی  با اشاره به اینکه افزایش قیمت لوازم التحریر قدرت خرید  مردم را کاهش داده است، اظهار کرد: متاسفانه قدرت خرید مردم برای خرید نوشت افزار بسیار ضعیف شده است. 

رئیس اتاق اصناف زنجان از فعالیت بیش از ۱۶۰ واحد صنفی نوشت افزار در زنجان خبر داد و گفت: کیفیت تولیدات داخلی نوشت افزار هم خوب است و امیدواریم اقبال خانواده ها برای خرید تولیدات داخلی بیشتر شود. 

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد از نوشت افزارهای موجود در بازار داخلی است، تاکید کرد: باید فرهنگ استفاده از کالای داخلی در جامعه تقویت و فرهنگ سازی شود. 

وی با بیان اینکه قیمت لوازم التحریر چند برابر افزایش یافته اسـت، افزود: اگر نوشت افزارهای ایرانی برای دانش آموزان جذابیت لازم را داشته باشد خانواده ها هم استقبال می کنند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه افزایش قیمت، توان خرید خانواده ها را به مراتب کاهش داده است، تصریح کرد: به منظور ترغیب دانش آموزان برای خرید نوشت افزار داخلی باید کیفیت و تنوع کالا مد نظر قرار گیرد.

کد خبر: ۱۰۸٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha