۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
آشنایی با سایت اخبار لوازم خانگی تصلاپرس

آشنایی با سایت اخبار لوازم خانگی تصلاپرس

هدف تیم تصلا این است که بتواند فضایی برای گفتگوی دو طرفه مصرف کنندکان و تولیدکنندگان ایجاد کند. زیرا بدون تعامل درست نمی‌توان انتخاب درست کرد.

به گزارش بازار، تصویر صنعت لوازم الکترونیک یا همان تصلا یک عنوان شفاف برای چیزی است که ما می‌خواهیم به مخاطبان خود بگوییم. ما قصد داریم در سایت اخبار لوازم خانگی تصلا تمام اخبار و اطلاعات مربوط به لوازم خانگی را در کمال شفافیت بررسی کنیم تا بتوانیم برای مخاطبانمان اعم از تولیدکننده و مصرف کننده، یک راهنمای جامع درست کنیم تا از این طریق بتوانند برندهای مختلف لوازم الکترونیک و خانگی را با هم مقایسه کنند و در نهایت اگر قصد خرید دارند بتوانند براساس شرایط خود بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند.

هدف تیم تصلا این است که بتواند فضایی برای گفتگوی دو طرفه مصرف کنندکان و تولیدکنندگان ایجاد کند. زیرا بدون تعامل درست نمی‌توان انتخاب درست کرد. جدا از آن تحقق این امر ما را در رسیدن به دیگر اهدافمان مانند تقویت اکوسیستم صنعت لوازم خانگی و ارتقای صنعت لوازم خانگی و الکترونیکی در ایران یاری می‌رساند.

در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر شما را با پایگاه خبری تصلا و کاری که انجام می‌دهد آشنا کنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

Home Appliances (Wet and Cold) Market: New Era of Home Management is Here -  TechBullion

آشنایی با بخش‌ های مختلف وبسایت لوازم خانگی تصلا

شاید در نگاه اول به نظر برسد که تصلا فقط یک پایگاه خبری است که اخبار مربوط به لوازم خانگی و وسایل الکترونیک را پوشش می‌دهد اما، ارائه اخبار و راهنمای خرید لوازم خانگی تنها یکی از کارهایی است که ما در تصلا پرس انجام می‌دهیم. اگر کمی وبسایت را بالا و پایین کنید و نگاهی به بخش‌های مختلف آن بیاندازید، چیزهای جذابی پیدا خواهید کرد. مثلا می‌توانید با دنیای خرده فروشی و دنیای تولیدکنندگان آشنا شوید. درباره هر وسیله‌ای که مربوط به خانه است راهنمای خرید و راهنمای مصرف پیدا کنید  و یا می‌توانید تجربه دیگر مشتریان را بخوانید و برندهای مختلف را با هم مقایسه کنید. در یک کلام سایت اخبار لوازم خانگی تصلا فقط به اخبار نمی‌پردازد بلکه یک دنیای گسترده است. دنیایی که همه افراد باید در آن چرخی بزنند تا بتوانند انتخاب‌های بهتری برای خانه خود داشته باشند.

راهنمای خرید، مصرف و تعمیر در تصلا

بیایید کمی با هم آنچه را که در تصلا می‌گذرد بررسی کنیم. یکی از اصلی‌ترین بخش‌هایی که در سایت اخبار لوازم خانگی تصلا وجود دارد راهنمای خرید، مصرف و تعمیر است. بهتر است برای روشن شدن موضوع یک مثال بزنیم. تصور کنید که تصمیم دارید یک ماشین لباسشویی بخرید اما هیچ اطلاعاتی درباره برندهای مختلف، قیمتشان و ... ندارید.  قبل از خرید می‌توانید سری به تصلا بزنید و راهنمای خرید تلویزیون را بخوانید. این به شما کمک می‌کند که بدانید در هنگام خرید این وسیله باید به چه چیزهایی دقت کنید و چه نکاتی را در نظر بگیرید.

حالا تصور کنید که ماشین لباسشویی را خریده‌اید اما نمی‌دانید چطور باید از آن استفاده کنید، دفترچه راهنمای محصول هم آنطور که باید کمی به شما نمی‌کند. باز هم باید به سراغ تصلا بروید. سری به قسمت راهنمای مصرف بزنید و راهنمای استفاده محصول مورد نظرتان را بخوانید. این راهنما به شما کمک می‌کند که بتوانید به صورت بهینه از وسیله خود استفاده کنید تا سال‌های سال برایتان کار کند.

در این مرحله تصور کنید که یخچال منزلتان خراب شده است. نمی‌دانید که آیا می‌توانید خودتان در خانه مشکل آن را حل کنید و یا باید حتما به تعمیرکار مراجعه نمایید. باز هم وبسایت تصلا می‌تواند گره گشای شما باشد. در این مرحله باید به بخش راهنمای تعمیر یخچال در خانه بروید و درباره لباسشویی‌تان اطلاعات مورد نظر را کسب کنید. بسیاری از مشکلات وسایل خانگی در خانه قابل حل هستند اما از آنجایی که همه این مساله را نمی‌دانند ممکن است هزینه زیادی بابت تعمیرات بپردازند. پس این راهنما می‌تواند به شما کمک کند که تا حد ممکن هزینه‌های تعمیر را پایین بیاورید.

جایی علاقمندان به دنیای بیزینس لوازم خانگی

اگر به بیزینس لوازم خانگی و اخبار آن علاقه دارید، تصلا جای مناسبی برای شماست. این وبسایت بخش‌های مختلفی مانند دنیای بیزینس و نیمکت داغ تصلا را دارد که در این بخش‌ها می‌توانید اخبار و اطلاعات مربوط به خرده فروشی و دنیای تولیدکنندگان را بخوانید و همچنین می‌توانید با برندهای ایرانی و خارجی و استارت آپ‌هایی که در این زمینه وجود دارند، آشنا شوید.

همچنین در قسمتی از سایت جایی برای اطلاع از نمایشگاه‌هایی وجود دارد که حوزه لوازم خانگی و تکنولوژی برگزار می‌شود. درواقع شما می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به این نمایشگاه‌ها از این قسمت وبسایت تصلا به دست آوردید. پکیج‌ها و گزارشات کف بازار نیز دو بخش دیگری است که در وبسایت می‌توانید ببینید. برای مثال می‌توانید پکیج جهیزیه را بررسی کنید و سپس این مقایسه را انجام دهید که اگر خرید جهزیه را جدا جدا انجام دهید بیشتر به نفعتان خواهد بود یا اینکه اگر از پکیج استفاده نمایید.

شما همچنین می‌توانید نظرات خود را درباره برندهای مختلف و وسایل خانگی در کامنت‌ها به ثبت برسانید و یا حتی تجربه خود درباره استفاده از یک وسیله خانگی و یا یک برند را در قسمت ثبت تجربه مشتریان با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید و بدین صورت تعاملی مثبت برقرار کنید. اگر تجربه شما در استفاده از یک وسیله مثبت باشد دیگران نیز از آن استفاده می‌کنند و اگر تجربه منفی داشته باشید، دیگر با آگاهی از این مساله تصمیم می‌گیرند تا تجربه شما برایشان تکرار نشود. این کار حتی می‌توان به بالا رفتن کیفیت کار تولیدکنندگان نیز کمک نماید.

The big importance of home appliances industry - Home Appliances World

هدف تصلا چیست؟

شاید با خودتان بپرسید که هدف تصلا برای انجام تمام این کارها چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت، هدف تصلاپرس ایجاد آگاهی و روشنگری هر چه بیشتر در زمینه لوازم خانگی و وسایل الکترونیکی است. در دنیایی که امروز در آن زندگی می‌کنیم، هر روز برندهای جدیدی وارد بازار می‌شود که شاید از برندهای قدیمی بهتر باشند. هر روز تعداد زیادی لوازم خانگی غیر اصل وارد بازار می‌شود که تشخیص اصل و غیر اصل بودنش کار آسانی نیست. با توجه به اقتصاد کشورمان و همچنین با توجه به افزایش روزانه قیمت وسایل خانگی و الکترونیک دیگر نمی‌توان این خطرات را به جان خرید و بنابراین آگاهی و روشنگری در این جا کارساز و گره‌گشا خواهد بود. سایت اخبار لوازم خانگی تصلا سعی دارد، تا حد ممکن در جریان این آگاهی بخشی استقلال رسانه‌ای خود را حفظ نماید و برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کند.

هدف دیگر تیم تصلا این است که تولیدکنندگان خوب داخلی را به مصرف کنندگان معرفی نماید و برای کارشان ارزش آفرینی کند. یقینا رونق گرفتن کار این تولیدکنندگان هم می‌تواند به نفع مصرف کننده، هم به نفع بازار کار و هم به نفع تولیدکننده داخلی باشد. جدا از این‌ها ما سعی داریم در تصلاپرس برندهای معتبر ایرانی را به بازار بین‌المللی هم معرفی کنیم و این صنعت را گسترش دهیم.

کلام آخر

در این مطلب آشنایی با سایت اخبار لوازم خانگی سعی کردیم شما را با ویسایت تصلا، روند کار و هدفش آشنا کنیم. یقینا آشنایی مخاطبان، تولیدکنندگان و مصرف کنندکان بیشتر با این وبسایت می‌تواند ما را در رسیدن به هدفمان یاری رساند. ما سعی داریم نگرش جامعه را درباره خرید لوازم خانگی و الکترونیکی به این سو سوق دهیم که با آگاهی و تحقیق کامل خرید کنند و همچنین تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ابراز و اطلاعات لازم برای این را در وبسایت تصلا در اختیار همگان قرار دهیم. مشخصا مشکلات و موانعی بر سر این راه وجود خواهد داشت اما این دلیلی برای عقب‌نشینی و یا حتی تقلیل هدف تصلا نخواهد بود.

کد خبر: ۱۰۸٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha