۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
رکود در شالیکوبی‌های مازندران | کارگران بیکار شده‌اند
رئیس اتحادیه شالیکوبی داران مازندران:

رکود در شالیکوبی‌های مازندران | کارگران بیکار شده‌اند

بابل- جعفریان، رئیس اتحادیه شالیکوبی داران مازندران گفت: رکود شالیکوبی‌ها سبب شده تا شمار زیادی از کارگران فعال در آن‌ها بیکار شوند.

سیدتقی جعفریان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به رشد قیمت شالی ها سال جاری اظهار داشت: قیمت شالی های گرگان، شیرودی، دم سیاه و غیره چندبرابر شده است.

وی با بیان اینکه برنج محصول استراتژیک بوده و نمی توان آن را از سفره مردم حذف کرد، ادامه داد: مگر می شود همه اقدام به خرید برنج و آن را انبار کنند و نفروشند.

رئیس اتحادیه شالیکوبی داران مازندران شمار کارخانه های مازندران را هزار و ۸۰۰ واحد بیان کرد و گفت: از این تعداد هزار و ۵۰۰ کارخانه فعال بودند و شرایط امسال سبب شده تا این واحدهای فعال نیز نیمه فعال شود.

جعفریان با عنوان اینکه شالیکوبی ها در سال دو ماه فعالیت دارند، گفت: شرایط نامناسب و عدم فروش برنج سبب شده تفرصت دو ماه سال جاری را از دست دهیم و نمی دانیم چه کار کنیم.

دارنده سومین کارخانه شالیکوبی بزرگ کشور با اظهار اینکه ۵۰ میلیارد تومان برای راه اندازی شالیکوبی هزینه کردم اما اکنون درب آن بسته و خاموش است، گفت: این رکود سبب شده تا کارگران زیادی بیکار شوند.

کد خبر: ۱۰۸٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha