۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
نوسان قیمت لوازم الکترونیکی در خراسان‌جنوبی|مردم به سمت خرید موبایل دست دوم رفته‌اند
رئیس اتحادیه لوازم الکترونیکی در خراسان‌جنوبی:

نوسان قیمت لوازم الکترونیکی در خراسان‌جنوبی|مردم به سمت خرید موبایل دست دوم رفته‌اند

بیرجند-موسوی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم الکترونیکی در خراسان‌جنوبی با اشاره به نوسان قیمت در بازار موبایل و تبلت در استان گفت: مسائل اقتصادی موجب شده مردم به سمت خرید موبایل و تبلت دست دوم بروند.

سید حامد موسوی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: قیمت انواع موبایل، تبلت و لب تاب در بازار خراسان‌جنوبی در ماه‌های گذشته در نوسان بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم الکترونیک، موبایل و کامپیوتر در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد:  چند ماه پیش، قیمت لوازم الکترونیکی اندکی پایین آمد و باز مجدد حدود پنج درصد افزایش پیدا کرد و البته در روزهای اخیر شاهد ثبات قیمت در بازار کالاهای الکترونیکی در خراسان جنوبی بوده‌ایم.

موسوی در مورد میزان خرید و فروش لوازم الکترونیک در خراسان‌جنوبی گفت: برداشت من بر این است که با شروع مدارس و ادامه آموزش‌های غیر حضوری، بازار خرید و فروش این لوازم رونق پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه به واسطه مشکلات اقتصادی مردم، بسیاری از خانواده‌ها به سمت خرید لوازم الکترونیکی و موبایل و تبلت دست دوم رفته‌اند، اظهارکرد: قیمت موبایل و تبلت دست دوم تفاوت چندانی نکرده و بیشتر نوسانات مربوط به موبایل و تبلت نو است.

رئیس اتحادیه  فروشندگان لوازم الکترونیکی، موبایل و تبلت با بیان اینکه بیشتر موبایل و تبلت در بازار خراسان‌جنوبی ساخت کشور چین است، بیان‌کرد: در خراسان جنوبی نیز ما خرید را بیشتر از شرکت‌های واردکننده فعال در تهران داریم.

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت‌های وارد کننده انواع موبایل باید محصولات را همراه با گارانتی عرضه کنند، گفت: در خراسان‌جنوبی یک شرکت در حال پیگیری روند اداری است که خود گوشی همراه و تبلت و ... وارد کرده و خدمات پس از فروش آن را نیز داشته باشد.

وی یادآور شد: این اتفاق می‌تواند موجب کاهش اندک قیمت موبایل در خراسان‌جنوبی شود، چون به تبع هزینه‌های حمل و نقل از تهران به خراسان‌جنوبی از بین می‌رود و از طرف دیگر خدمت‌رسانی به مردم در زمینه خدمات پس از فروش نیز سرعت می‌گیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم الکترونیکی، تبلت و موبایل در خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: در حال حاضر برای ارائه برخی از خدمات پس از فروش و تعمیرات و... چون گوشی و تبلت به تهران ارسال می‌شود شاید ۴۵ روز کار طول بکشد ولی فعالیت این شرکت خواهد توانست زمان را به شدت کاهش دهد.

کد خبر: ۱۰۸٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha