۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
ممنوعیت فروش سیمان خارج از بورس
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صمت تاکید کرد

ممنوعیت فروش سیمان خارج از بورس

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صمت گفت: طبق برنامه وزارت صمت فروش سیمان خارج بورس ممنوع است و اگر موردی مشاهد شود به شدت برخورد می‌کنیم.

به گزارش بازار، اسدالله کشاورز، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صمت با حضور در برنامه "تیتر امشب" با بیان اینکه عرضه محصولات سیمان از طریق بورس انجام می‌شود، گفت: هم‌اکنون به غیر از ۵ واحد تولیدی که نیمه فعال و یا غیر فعال هستند، مابقی کارخانجات کد بورسی دریافت کرده‌اند و از طریق بورس عرضه سیمان صورت می‌گیرد.

وی افزود: مصرف کنندگان سیمان به ۳ بخش تقسیم می‌شوند که شامل طرح‌های بزرگ عمرانی، صنایع سیمان‌بر و عاملان فروش هستند که بیشتر آن‌ها در بورس ثبت‌نام کرده و کد بورسی دریافت کرده‌اند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صمت بیان کرد: طبق برنامه وزارت صمت فروش سیمان خارج بورس ممنوع است و اگر موردی مشاهد شود به شدت برخورد می‌کنیم.

کشاورز گفت: با توجه به ظرفیت تولید هر واحد تولیدکننده، کف عرضه مشخص و برای اجرا به واحدهای تولیدکننده ابلاغ شده است. در این برنامه تمام مراحل تولید و عرضه به صورت مکانیزه و فیزیکی با همکاری سازمان حمایت رصد و پایش می‌شود.

وی ادامه داد: با اقدامات وزارت صمت و وزارت نیرو حدود ۸۰ درصد سیمان مصرف کارخانجات و نیاز داخل تأمین شده است.

کد خبر: ۱۰۸٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha