۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
توزیع ۲۵۰ تن برنج با قیمت تنظیم بازار در بوشهر
رئیس اتحادیه خواروبار فروشان بوشهر خبر داد:

توزیع ۲۵۰ تن برنج با قیمت تنظیم بازار در بوشهر

بوشهر- نامدارزاده رئیس اتحادیه خواروبار فروشان بوشهر از توزیع ۲۵۰ تن برنج با قیمت مصوب تنظیم بازار در بوشهر خبر داد.

عباس نامدارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در ایام کرونایی، بازاریان با تمام وجود در راستای کنترل بیماری و تامین سلامت جامعه، همکاری کردند و البته بسیار هم متضرر شدند.

وی افزود: در سال جاری نیز بازاریان در راستای تامین اقلام ضروری مردم تلاش ویژه‌ای داشتند و امیدواریم با کاهش قیمت‌ها و بهبود بازار، رونق بار دیگر به بازار برگردد.

رئیس اتحادیه خواروبار ولبنیات فروشان بوشهر خاطر نشان کرد: حمایت از مصرف‌کنندگان و ارائه کالاها و اقلام پرمصرف و ضروری با قیمت مصوب، در دستور کار مسئولان قرار دارد و با همکاری ادارات و نهادهای ذیربط، اقدامات مناسبی انجام گرفته است.

نامدارزاده از توزیع ۲۵۰ تن برنج هندی با قیمت ارزان در بوشهر خبر داد و ابراز داشت: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته، بیش از ۲۵۰ تن برنج با قیمت مصوب تنظیم بازار در اختیار سوپری‌ها و خواربارفروشان استان قرار گرفته که امیدواریم رضایت خاطر مردم را فراهم کند.

وی بیان کرد: با توجه به گرانی برنج در ماه‌های اخیر، مصرف برنج کاهش چشمگیری در بوشهر داشته و نسبت به سال قبل در این ایام حدود ۲۰ درصد مصرف و فروش برنج کاهش را نشان می‌دهد.

نامدارزاده گفت: هر کیسه برنج ۱۰ کیلویی با قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان شامل برنج ایرانی و خارجی به فروش می‌رفت که انتظار داریم با خدمات حمایتی دولت سیزدهم شاهد کاهش چشمگیر قیمت برنج نیز باشیم.

کد خبر: ۱۰۸٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha