۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
سرریز شدن سد الغدیر ساوه/ ۱۹ میلیون متر مکعب آب برای ذخیره باقی مانده است
رییس امور بهره برداری سد الغدیر ساوه خبر داد؛

سرریز شدن سد الغدیر ساوه/ ۱۹ میلیون متر مکعب آب برای ذخیره باقی مانده است

ساوه- رییس امور بهره برداری سد الغدیر ساوه از سرریز شدن سد الغدیر خبر داد و گفت: تا امروز حدود ۲۵۸ میلیون متر مکعب است که از کل حجم آن ، ۱۹ میلیون متر مکعب برای ذخیره باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید جلال شاهرخ عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از سد الغدیر در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش های اخیر اظهار داشت: حجم آب ذخیره شده در این سد ، تا امروز حدود ۲۵۸ میلیون متر مکعب است که از کل حجم آن ، ۱۹ میلیون متر مکعب برای ذخیره باقی مانده است.

شاهرخ با بیان اینکه رای مدیریت آب پشت سدالغدیر و پیش بینی احتمالی از ورود سیلاب های ناشی از بارندگی، بخشی از آب جهت مصارف کشاورزی بهاره ، رها سازی می شود گفت: با روند ورودی آب، پیش بینی می شود تا یک هفته ی دیگر سد ساوه سرریز کند.

رییس امور بهره برداری سد الغدیر ساوه در ادامه به پایداری سد الغدیر با توجه به افزایش حجم قابل توجه آن اشاره کرد و با رد شایعاتی مبنی بر احتمال شکسته شدن سد گفت: هرگونه اظهارنظر در خصوص ناپایداری سد مبنای کارشناسی و علمی نداشته و هم اکنون سد الغدیر ساوه در بهترین شرایط پایداری قرار دارد و هیچ نگرانی و دغدغه خاصی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر: ۱۰٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha