۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
۴ شرکت و ساختمان بزرگ شرکت «کیسون» در رهن و وثیقه بانکها
«بازار» گزارش می دهد؛

۴ شرکت و ساختمان بزرگ شرکت «کیسون» در رهن و وثیقه بانکها

شرکت کیسون که یکی از شرکت های بزرگ پیمانکاری و ساختمان سازی در ایران محسوب می شود ۴ ساختمان و شرکت آن به دلیل اخذ وام در وثیقه بانک ها قرار دارد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: در اطلاعات منتشره شده بخش زمین و ساختمان شرکت کیسون که از طریق سامانه کدال در دسترس قرار دارد، بخشی از ساختمانها و فعالیت های صنعتی این شرکت بزرگ ساختمان سازی به دلیل اخذ وام از بانک ها در وثیقه بانکهای تجارت، توسعه صادرات، توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران قرار دارد.

در گزارش ارایه شده از این شرکت که توسط سامانه کدال منتشر شده آمده است؛ شهرک صنعتی سیمین دشت که با نوع کاربری صنعتی در استان البرز قرار دارد در رهن بانک تجارت بابت وام اخذ شده از این بانک است.
همچنین ساختمان مرکزی این شرکت بزرگ ساختمان سازی که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد در رهن بانک بانک توسعه صادرات در قبال بابت وام اخذ شده است.

علاوه بر این، ساختمان فرهنگ این شرکت که در سعادت آباد مستقر است نیز به دلیل وام اخذ شده در رهن بانک توسعه تعاون قرار دارد.

در نهایت سند فعالیت ساختمانی و زمین این شرکت ساختمان سازی در منطقه ۲۲ تهران، شهرک گلستان نیز توسط بانک رفاه کارگران بازداشت شده است.

گفتنی است، شرکت کیسون یک شرکت بزرگ پیمانکاری و در زمینه عمران و ساختمان سازی در کشور است که تا کنون پروژه های بزرگ فراوانی چون ساخت بخشی از واحد های مسکونی (مسکن مهر) و... را برعهده داشته است و همچنان در بخش ساختمان سازی در کشور فعالیت می کند.

کد خبر: ۱۰۸٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha