۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
پورشه ۹۱۱ و آستون مارتین DBX با کیت سپر جدید به خیابان می‌آید
شاهکار جدید منصوری برای خودروهای اروپایی

پورشه ۹۱۱ و آستون مارتین DBX با کیت سپر جدید به خیابان می‌آید

پورشه ۹۱۱ و آستون مارتین DBX دو خودروی هستند که به زودی با کیت‌های جدید منصوری به بازار راه خواهند یافت، تاکنون زمان دقیق معرفی کیت این خودروها مشخص نشده است.

بازار؛ گروه خودرو: منصوری تیون کار ایرانی مشهور در صنعت خودروسازی دنیا، چندسالی است که تمرکز ویژه به توسعه لوازم جانبی خودروها دارد. این مرکز تیون به تازگی دو کیت‌ بدنه برای خودروهای پورشه ۹۱۱ و آستون مارتین DBX معرفی کرد، دو کیتی که از نظر طراحی مشابه یک دیگر هستند.

تیونر این کیت‌ها تاکنون جزئیات دقیقی برای محصولات جدید خودرو ارائه نکرده است، اما آنطور که از تصاویر مشخص هست DBX اسپرت‌ترین کیت را به خود اختصاص داده است. منصوری در همین رابطه تیزری را پخش کرده است که این کیت علاوه بر تغییر در سپر، برای گلگیر و قسمت پایین بدنه روکش‌های ویژه طراحی کرده که منجربه به بهبود عبور جریان هوا می‌شود. منصوری برای آستون مارتین علاوه برسپر، دو اسپویلر نیز در کیت‌ها خود اضافه کرده است که پایداری و هندلینگ این خودرو انگلیسی را افزایش می‌دهد.

پورشه ۹۱۱ در کیت جدید منصوری ظاهرا کمترین تغییر را به خود گرفته است، زیرا ظاهر پورشه اصالت اسپرت بودن را یدک می‌کند. درکیت جدید منصوری برای این خودرو فقط ورودی‌های هوا از گلگیر و سپر جلو و عقب به همراه باله‌ها برا ورود هوا تغییر کرده است.

منصوری هیچ گونه ارتقا فنی را برای هر دو خودرو در نظر نگرفته است، هرچند احتمال آن وجود دارد که تغییرات بدنه روی پورشه سبب افزایش قدرت آن شود. اما آنطور که به نظر می‌رسد در بازار اقبال برای کیت پورشه از محصول انگلیسی بیشتر است. علیرغم اینکه آستون مارتین چند اسب بخار از پورشه بیشتر است، اما بازار تمایل بیشتری به خودروهای آلمانی دارد.

منصوری تیزر خود را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و اعلام کرده؛ منتظر بمانید، اما زمانی برای معرفی رسمی تاکنون مشخص نکرده است. بازار اسپرت سواران منتظر معرفی رسمی محصولات جدید این تیون کار ایرانی است، شنیده‌ها حاکی از آن است که این شرکت احتمالا در یکی از نمایشگاه‌های خودروی اروپا از محصولات خود رونمایی کند. گفتنی است که این مرکز تیون برای نخستین با کیت برای محصولات آستون مارتین طراحی و تولید می‌کند.

کد خبر: ۱۰۸٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha