۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
ادارات آذربایجان غربی با حداقل نیرو مشغول خدمت رسانی هستند
معاون استاندار آذربایجان غربی:

ادارات آذربایجان غربی با حداقل نیرو مشغول خدمت رسانی هستند

ارومیه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: تا ۱۵ فروردین بیشتر ادارات و دستگاه های اجرایی استان با حداقل نیرو و تنها با ۱۰ درصد کارمندان مشغول خدمت رسانی به مردم خواهند بود.

به گزارش خبرنگار بازار، بهنام شهدی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: از امروز تا روز ۱۵ فروردین، ادارات و دستگاه های اجرایی استان با حداقل نیرو مشغول خدمت رسانی خواهند بود که در بیشتر آن ها، شاهد فعالیت کمتر از ۱۰ درصد نیروهای اداری هستیم.

وی ادامه داد: به این ترتیب، از سویی جریان خدمت رسانی ادارات به مردم تعطیل نشده و از سوی دیگر سلامت کارکنان حفظ شده و شاهد تردد کمتر نیروهای اداری در سطح شهرها خواهیم بود.

شهدی خدمات بانک ها را به صورت غیرحضوری دانسته و گفت: خوشبختانه بانک ها خدمات غیرحضوری خوبی برای مردم ارائه می دهند که می تواند در راستای کاهش ترددها و متوقف ساختن روند صعودی بیماری موثر باشد. 

وی در خصوص ذخیره اقلام اساسی استان تا چند ماه آینده نیز گفت: پیش بینی های لازم برای تامین اقلام اساسی استان تا زمان شکست کرونا و پس از آن اندیشیده شده است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

معاون استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: خصوص اقلامی چون دستکش و محلول و ژل های ضدعفونی مشکلی وجود ندارد و در خصوص ماسک نیز سناریوهای مختلفی پیش بینی شده و به زودی این موضوع نیز به ثبات لازم می رسد.

کد خبر: ۱۰٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha