۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
 خروج از مرز مهران در ایام اربعین به هیچ عنوان مقدور نیست
استاندار ایلام:

خروج از مرز مهران در ایام اربعین به هیچ عنوان مقدور نیست

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه خروج از مرز مهران در ایام اربعین به هیچ عنوان مقدور نیست، گفت: ۷۰ زائر اربعین از مرز مهران بازگشت داده شده اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام با اشاره به ممنوعیت تردد در مرز مهران، گفت : مردم به این گذر مرزی مراجعه نکنند چرا که به هیچ عنوان اجازه خروج افراد از این مرز به خاک عراق داده نمی‌شود.

وی افزود: از هرگونه ورود و تجمع در شهرستان مرزی مهران ممانعت به عمل می‌آید که در همین راستا طی ۲ روز گذشته ۷۰ نفر از این مرز به شهرهای مبدا عودت داده شدند.

استاندار ایلام با بیان اینکه خروج از مرز مهران در ایام اربعین به هیچ عنوان مقدور نیست، تاکید کرد: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و خبرها را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

نوذری یادآور شد: برخی زوار از شهرهای مختلف به سمت مرز مهران حرکت خود را آغاز کرده اند که باید در این زمینه نظارت کافی انجام شود.

وی اضافه کرد: با نزدیک‌تر شدن به اربعین حسینی حرکت کاروان‌های غیرمجاز به سمت مهران بیشتر شده که باید متناسب با این مساله کنترل و نظارت از سوی دستگاه‌های مختلف افزایش یابد.

کد خبر: ۱۰۸٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha