۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
وارد بحث تولید شدن، جرات می‌خواهد!
گفتگوی بازار؛

وارد بحث تولید شدن، جرات می‌خواهد!

جنتی، مدیرعامل گیتی پسند اصفهان در گفتگو با بازار گفت: امیدواریم مانند همه جای دنیا کارهای ما سیستماتیک شود و به قول معروف تولیدکننده پشت درهای بسته انواع و اقسام رؤسا و معاونانشان نماند.

علیرضا جنتی در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان درباره تاثیرات ویروس کرونا بر فعالیت‌های ساختمانی گفت: با توجه به اینکه نزدیک به دو سال است که این ویروس سراسر ایران را در برگرفته، بر شرکت‌های تولیدی و مخصوصا تولیدات ساختمانی هم تاثیرات زیادی گذاشته است. غیر از اینکه پرسنل گروه بنابر دلایل مختلف الآن سرکار نمی‌آیند و از آن طرف برای نمایندگان فروش هم همین مریضی دامن‌گیر شده است، انشاا... که هرچه زودتر دولت جدید دست به دست هم دهند و تمام ملت واکسیناسیون شوند و این ویروس ریشه‌کن شود.

وی درباره وضعیت تولید در کشور نیز افزود: یکی از حرف‌هایی که ما تولید کنندگان همیشه می‌زنیم، بحث حمایت‌هایی است که باید از سمت دولت انجام شود. انشاا.. با شعارهایی که رئیس جمهور منتخب فرمودند، این حمایت انجام شود و واقعا پشتوانه تولیدکنندگان باشد. کسی که وارد بحث تولید می‌شود، جرات خاصی می‌خواهد که با این مسائل مختلف و مسائل تحریم دست و پنجه نرم کند. انشالله این حمایت‌هایی که همیشه شعار ایشان بوده انجام شود و هر روز بیشتر از دیروز ایران اسلامی سربلند باشد.

جنتی در خصوص موانع فعالان این صنعت گفت: بحث کاغذ و کاغذ بازی ادارات دولتی است که امیدواریم مانند همه جای دنیا سیستماتیک شود و به قول معروف تولیدکننده پشت درب‌های بسته انواع و اقسام رؤسا و معاونانشان نماند.

وی ادامه داد: شاید در حدود ۱۵-۱۰ سال پیش بالغ بر ۹۵% از بعضی از مواد اولیه تولیداتمان از خارج از کشور تامین می‌شد، اما با کمک جوانان این مرز و بوم امروز بالغ بر ۹۸% مواد اولیه محصولاتمان را از مواد اولیه داخلی تامین می‌کنیم و امیدواریم با حل مشکلات تحریم آن چند درصد باقی‌مانده هم تامین شود.

جنتی همچینی تصریح کرد: یکی دیگر از موانع ما بحث انتقال ارز به خارج از کشور و برگشت آن است؛ چه برای محصولاتی که صادر و چه محصولاتی که وارد می‌کنیم. امیدواریم این مشکل زودتر حل شود و سرمایه در گردش تولیدکننده را به مراتب پایین بیاورد تا کمک شایانی به تولیدکنندگان شود.

وی در پایان افزود: امیدوارم که مسئولین حامی تولیدکنندگان باشند و آنها را طرف خودشان بدانند. همانطور که تولیدکننده می‌تواند قسمت بزرگی از مشکلات این مملکت را اعم از بیکاری را حل کند که مشکل و معضل اصلی این مملکت است، امیدواریم مسئولین هم حواسشان به تولیدکنندگان باشد.

کد خبر: ۱۰۷٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha