۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
قیمت بلیت هوایی اربعین  فقط ۵ میلیون تومان، از فردا

قیمت بلیت هوایی اربعین فقط ۵ میلیون تومان، از فردا

ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: قیمت بلیت اربعین حسینی به صورت رفت و برگشت ۵ میلیون تومان و بلیت یک طرف ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد.

بازار، گروه راه ومسکن:  محمد حسن ذیبخش در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: تعیین قیمت بلیت پروازهای اربعین دقایقی پیش در جلسه ستاد اربعین سازمان هواپیمایی کشوری تعیین و از فردا برای فروش به مورد اجرا گذاشته شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: قیمت بلیت پروازهای هوایی از فرودگاه امام خمینی (ره)، شیراز، تبریز، اصفهان و اهواز به فرودگاه نجف و بالعکس ۵ میلیون تومان خواهند بود و قیمت بلین پروزهای مشهد رفت و برگشت ۶ میلیون تومان و یک طرف ۴میلیون تومان تعیین شد.

ذیبخش گفت: هیچ کس نمی تواند از این قیمت ها تخطی کند و همه شرکت های هوایی ملکف شدند به این قیمت ها بلیت خود را به فروش برساند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: برای خرید بلیت همه زائران ایرانی باید در سامانه سماح ثبت نام و پس از اخذ روادید کشور عراق می توانند بلیت مورد نیاز خود را از دفاتر خدمات مسافرتی خریداری کنند.

وی تاکید کرد: زائران اربعین حسینی باید بلیت مورد نیاز خود را باید به قیمت تعیین شده مورد توافق سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی خریداری کنند و اگر در این زمینه گرانفروشی شود مسافران می‌توانند از طریق سایت سازمان هواپیمایی و یا به سامانه شکایت مردمی اعلام کنند و قطعاً سازمان با توجه به پیش‌بینی شده انجام شده سریع نسبت به این موضوع رسیدگی خواهد کرد. ذیبخش بیان کرد:  مسافران اربعین حسینی تحت هیچ شرایطی نباید بلیت گران خریدار کنند و فقط بلیت ها به قیمت تعیین شده باید به فروش برسد، ضمن اینکه قیمت بلیت شرکت های خارجی از این مصوبه مستثنی خواهد بود.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، این قیمت بلیت برای بازه زمانی ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهرماه سال جاری خواهد بود.

ذیبخش افزود: خوشبختانه قیمت نهایی در جلسه اخیر با حضور مدیران شرکت های هواپیمایی، انجمن شرکت های هواپیمایی، نماینده شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، نماینده فرودگاه امام خمینی (ره) و معاون سازمان حج و زیارت در سازمان هواپیمایی کشوری تعیین و  شرکت های هوایی ملزم شدند که از فردا بلیت اربعین حسینی را به متقاضیان عرضه کنند.

 گفتنی بازار در گزارشی که با عنوان تیک آف بهای بلیت اربعین؛ قیمت پرواز ۱۰ میلیون تومان| زور مجلس و وزارت راه به ایرلاین ها نمی رسد!   خبر از قیمت های تا ۱۰ میلیون برای سفر اربعین  داده بود.   

کد خبر: ۱۰۷٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha