۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
جهش تولید مستلزم حمایت از تعاونی‌ها است
مدیر تعاون روستایی استان قزوین:

جهش تولید مستلزم حمایت از تعاونی‌ها است

قزوین- مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: جهش تولید مستلزم حمایت از تعاونی‌ها و نهادینه شدن کسب و کار در قالب تعاونی است.

به گزارش خبرگزاری بازار از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، عباس آقاعلیخانی اظهار کرد: در سالی که گذشت شبکه تعاونی‌ها و تشکل‌های روستایی و کشاورزی توانست با تلاشی بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد و با عمل خالصانه خویش در مسیر گره گشایی از قشر زحمت کش روستایی زمینه ساز رشد و بالندگی آنها باشد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه حمایت از تولید و تولیدکنندگان به منظور محقق شدن جهش تولید و رونق اقتصادی ضروری است، افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به آن اشاره کردند، رونق در تولید از سال گذشته آغاز شده است و تا پایان سال ۹۹ باید به سرانجام برسد و شاهد بر طرف شدن تمام مشکلات تولیدکنندگان باشیم.

آقاعلیخانی با تاکید بر اینکه کمک به جهش تولید و رفع نیازهای شرکت‌های تعاونی روستایی در اولویت امور قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: این شبکه عظیم مردمی ظرفیت‌ها و توانایی بالایی در ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: شبکه تعاون روستایی باید اثرگذاری فعالیت‌های خویش را در نزدیکی به کشاورزان و روستاییان بیشتر کند و رونق اشتغال و جهش تولید مستلزم حمایت از تعاونی‌ها و نهادینه شدن کسب و کار در قالب تعاونی‌ها است.

کد خبر: ۱۰٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha