۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
۱۴ طرح عمرانی شهرک‌های صنعتی استان سمنان اجرا شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۱۴ طرح عمرانی شهرک‌های صنعتی استان سمنان اجرا شد

سمنان- آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: مراحل اجرای ۱۴ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان سال در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به پایان رسید.

حسن آل‌بویه در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه مراحل اجرای ۱۴ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان سال در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به پایان رسید، ابراز داشت: این طرح‌ها به منظور توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان با بیش از ۸۳ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی با بیان اینکه طی شش‌ماه ابتدایی سال ۹۹، پنج طرح عمرانی و زیرساختی با بیش از پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اجرا شد، افزود: قرارداد اجرای ۱۵ طرح عمرانی در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان سمنان در نیمه نخست امسال به امضا رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۳۰۲ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات جاری و عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان در نظر گرفته شده است.

آل‌بویه با بیان اینکه قراردادهای منعقده در مدت مشابه سال گذشته هشت فقره با اعتبار ۱۷۷ میلیارد ریال بود، تاکید کرد: این طرح‌ها شامل اجرای زیرسازی، آسفالت و جدول، شبکه روشنایی، آب، گاز و برق و غیره است و با هدف توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و همچنین ارتقای وضعیت عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اجرایی خواهند شد.

کد خبر: ۱۰۷٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha