۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
تولید و جامعه کارگری باید یکی از اولویت‌های ویژه واکسیانسیون باشد
رئیس اتاق سمنان:

تولید و جامعه کارگری باید یکی از اولویت‌های ویژه واکسیانسیون باشد

رئیس اتاق سمنان با اشاره به مخاطرات شیوع کرونا برای تولید و کارگران، از استاندار سمنان خواست اقدام سریع و عاجل، واکسیانسیون جامعه کارگری استان را در اولویت قرار دهد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان ضمن تقدیر و تشکر از مدافعین سلامت، گفت: از سوی ستاد مبارزه با کرونا برای واکسیانسیون جامعه هدف تعیین شده است، این نکته زمانی  قابل اهمیت است که جامعه هدف، مخاطبان ویژه‌ای که در خطر هستند پوشش بدهد، تولید و جامعه کارگری باید یکی از اولویت های ویژه و مهم سلامت باشد.

علی‌اصغر جمعه‌ای در ‌هفتاد و سومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان افزود : اولویت قرار دادن واکسیانسیون این بخش ضرورت دارد، محیط های خط تولید دارای تراکم و ازدحام است و از آنجا که امکان انجام فاصله اجتماعی درمحیط های تولید امکان‌پذیر نیست.

او تاکید کرد: درگیری پاندومی کرونا در سوله‌های کارگری مخاطره آمیز خواهد بود، ناقل بودن یک فرد در محیط کارگری ده ها نفر را با خطر مواجه خواهد کرد.

رئیس اتاق سمنان ادامه داد: از اردیبهشت ماه مکاتبات مختلفی با دستگاه های اجرایی کشوری و استانی انجام داده‌ایم و اولویت قرار گرفتن واکسیانسیون جامعه کارگری موکداً از مسئولان و تصمیم گیران درخواست شده است.

وی از استاندار سمنان درخواست کرد با اقدام سریع و عاجل واکسیانسیون جامعه کارگری استان سمنان را در اولویت قرار دهد.

جمعه ای تصریح کرد : کارخانجات استان سمنان این آمادگی را دارند تا در شهرک های صنعتی پایگاه واکسیناسیون ایجاد کنند.

کد خبر: ۱۰۷٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha