۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
بیش از ۳.۶ هزار میلیارد تومان آورده متقاضیان مسکن ملی به حساب سازندگان واریز شد
عضو هیات‌مدیره بانک مسکن:

بیش از ۳.۶ هزار میلیارد تومان آورده متقاضیان مسکن ملی به حساب سازندگان واریز شد

عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن با اشاره به اینکه در طرح اقدام ملی مسکن ۳ هزار و ۶۵۴ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شد، از پرداخت ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن، تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک را اعلام کرد.

عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن با اشاره به اینکه تعداد افتتاح حساب طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک، ۲۳۷هزار و ۲۷۲ حساب است، گفت: میزان واریز وجوه مبالغ ۹ هزار و ۳۸۶ میلیاردتومان است که از این میزان ۳ هزار و ۶۵۴ میلیاردتومان برای احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است.

علمداری ادامه داد: در حال حاضر ۵هزار و ۷۳۲ میلیاردتومان نیز در حساب بانک است و به تدریج با پیشرفت فیزیکی و آغاز احداث به پروژه‌ها تخصیص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن از محل تسهیلات ۲۵۵ میلیاردتومان به متقاضیان پرداخت کرده است، افزود: در مجموعه یکهزار و ۱۷۲ پروژه طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۶۷ هزار و ۱۳۲ واحد معرفی شده که تعداد ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد قراردادهایشان منعقد شده است.

کد خبر: ۱۰۷٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha