۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
اسکان مسافر در کرمان به صفر رسید/ کاهش شدید سفرهای نوروزی
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان:

اسکان مسافر در کرمان به صفر رسید/ کاهش شدید سفرهای نوروزی

کرمان - مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان از به صفر رسیدن اسکان مسافر در مراکز اقامتی این استان خبر داد.

فریدون فعالی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: برای مدیریت شرایط کنونی تمهیداتی اندیشیده شده و تمامی جوانب برای حفظ سلامت مردم به کار گرفته شده است.

فعالی به تعطیلی تمامی اماکن موزه‌ای، مراکز فرهنگی – تاریخی و تاسیسات گردشگری استان کرمان اشاره و بیان کرد: کرمان در نوروز امسال شرایط پذیرش مسافر نوروزی را ندارد.

وی با اشاره به ممنوعیت پذیرش مسافر در مراکز بوم گردی، مهمانسراهای ادارات دولتی و خانه های مسافر استان کرمان در ایام نوروز افزود: سایر واحدهای اقامتی استان هم با محدودیت مسافر پذیرش می کنند.

فعالی از به صفر رسیدن ضریب اشغال مراکز اقامتی استان کرمان خبر داد و گفت: همچنین برپایی چادر در این استان ممنوع است.

وی با اشاره به کاهش شدید سفرهای نوروزی به استان کرمان تاکید کرد: در حال حاضر اولویت نخست حفط سلامتی مردم است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه با مراکز و مهمانسراهای متخلف برخورد می شود، افزود: تاکنون گزارشی در این خصوص نداشته ایم ضمن اینکه تیم های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان به صورت مستمر از تأسیسات گردشگری بازدید می کند.

وی با اشاره به اینکه در چنین شرایطی همه در کنار هم باید برای شکست کرونا تلاش کرده و به وظیفه خود در این زمینه عمل کنیم، تاکید کرد: افراد جدا از اجاره منازل شخصی خود مسافران خودداری کنند چرا که با آنها برخورد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از کنترل تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمان خبر داد و بیان کرد: از ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به مراکز شهرهای استان کرمان جلوگیری می‌شود.

کد خبر: ۱۰٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha