توسعه مرورگر ویژه «بلاک چین»  برای گوشی های هوشمند اندرویدی
«بازار» گزارش می دهد

توسعه مرورگر ویژه «بلاک چین» برای گوشی های هوشمند اندرویدی

نخستین موتور جستجوی ویژه بلاک چین رونمایی شد؛ این مرورگر Presearch نام دارد و یک پلتفرم تمرکز زدایی شده با امنیت بالا است.

به گزارش بازار به نقل از «blockchain.com»، بلاک چین می تواند همه فرایند های قدیمی را تغییر دهد و به رویای هوشمند سازی و تمرکز زدایی کل جهان، تحقق بخشد؛ یکی از مواردی که بلاک چین می تواند آن را متحول کند اینترنت است که اکنون با موتور جست‌وجوی ویژه خود تغییرات چشمگیری را در آن ایجاد خواهند کرد. این موتور مرورگر Presearch نام دارد که  می‌تواند گره‌های مختلفی را در مناطق مختلف جغرافیایی ایجاد کرده و از آن‌ها می توان  برای رسیدگی به جست‌ وجوهای انجام شده استفاده کرد.

بر اساس این گزارش تمامی تلفن‌های همراه اندرویدی که از این پس در انگلستان و اتحادیه اروپا عرضه می‌ شوند از این فناوری برخوردار خواهند شد؛  کاربران اندروید چهار پنجم کل کاربران تلفن همراه هوشمند در جهان را شامل می شوند و از این میان صدها میلیون نفر در اروپا زندگی می‌کنند. این کاربران امکان تغییر موتور جست‌وجوی پیش‌فرض دستگاه خود را از میان چندین گزینه خواهند داشت؛ موتور جست‌وجوی ویژه  بلاک چین  امکانات بسیار جذابی را به کاربران ارائه خواهد کرد و مهم تر این که از امنیت بسیار بالاتری برخوردار است.

هیجان انگیزترین بخش این موتور جستجو اهدای جوایز اتریومی بر اساس  توکن‌های PRET  به کاربران  و حذف  تبلیغات مزاحم  است که جذابیت آن را برای متقاضیان چند برابر نموده است

توسعه مرورگر ویژه «بلاک چین»  برای گوشی های هوشمند اندرویدی

به طور کلی جستجوگر بلاک چین مانند موتور جستجوهای اکنون بازار است که اطلاعات مربوط به وضعیت گذشته و فعلی بلاک چین را نشان می‌دهند؛ این اطلاعات زمانی می‌تواند مفید باشد که بخواهید وضعیت یک پرداخت خاص را ردیابی کنید یا موجودی و سابقه یک آدرس را بررسی کنید. هر کسی که به اینترنت متصل باشد می‌تواند از یک کاوشگر برای مشاهده تمام معاملات بلاک چین عمومی استفاده کند.

گفتنی است، این فناوری مانند موتورهای جستجوی دیگر فعالیت خواهد کرد و  در آن اطلاعات مرتبط در مورد جستجوهای کاربر در  بلاک چین ذخیره و بررسی می شود و اطلاعات دوباره به کامیپوتر وی منتقل می شود و مهم تر اینکه  این امر به واسطه قوانین رقابت برابر در اروپا اجرایی خواهد شد که امکان هرگونه سوء استفاده را به حداقل می رساند.

با استفاده از موتور جستجوی بلاک چین، حریم خصوصی بیشتری در پیدا کردن محصولات و خدمات مورد نظر کاربران ایجاد خواهد شد؛ این موتور جست‌وجوی بسیار امن تر  و تمرکززدایی شده است که دارای ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار کاربر ثبت شده و یک میلیون جست‌وجو در طول روز می باشد و به صورت روز افزون نیز در حال گسترش می باشد. به طور کلی کاربران در این فضا  مالک حقیقی اطلاعات خود می باشند و داده های وی به سرور های یک سیستم خاص ارسال نخواهد شد.

هیجان انگیزترین بخش این موتور جستجو اهدای جوایز اتریومی بر اساس  توکن‌های PRET  به کاربران  و حذف  تبلیغات مزاحم  است که جذابیت آن را برای متقاضیان چند برابر نموده است.

کد خبر: ۱۰۷٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha