۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
تخصیص اعتبار مورد نیاز برای شروع عملیات آماده‌سازی منطقه ویژه اقتصادی «سامن»
استاندار همدان خبر داد:

تخصیص اعتبار مورد نیاز برای شروع عملیات آماده‌سازی منطقه ویژه اقتصادی «سامن»

همدان - استاندار همدان از تخصیص اعتبار مورد نیاز برای شروع عملیات آماده‌سازی منطقه ویژه اقتصادی «سامن» خبر داد و گفت: به دنبال اجرای این طرح بزرگ هستیم.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ سیدسعید شاهرخی در جمع علما و روحانیون بابیان اینکه مسیر حرکت دولت در استان همدان ریل‌گذاری شده است، گفت: برنامه راهبردی سه ساله‌ای را برای استان همدان و شهرستان‌ها تدوین کردیم که در پایان سوم برنامه اول راهبردی توسعه استان هستیم.

وی بابیان اینکه توسط تیمی متخصص برنامه پنج ساله آینده استان همدان را نیز در دست تدوین و ترسیم داریم چرا که داشتن برنامه عملیاتی موجب می‌شود دچار روزمرگی نشویم؛ گفت: رویکرد ما در استان همدان توسعه کشت‌های گلخانه‌ای بود که در این راستا ۱۱۸ هکتار کشت گلخانه‌ای در ملایر طراحی و در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه بیش از چهار هزار میلیارد تومان در شهرک صنعتی جوکار که مختص فروسیلیس و فرآوری سیلیس است، سرمایه‌گذاری شده است؛ افزود: به جد دنبال اجرای منطقه ویژه اقتصادی سامن هستیم و اعتبار مورد نیاز برای شروع عملیات آماده‌سازی آن اختصاص داده‌ایم.

استاندار همدان اضافه کرد: کار تملک شهرک صنعتی ازندریان در دست اجرا است و مرحله دوم شهرک صنعتی مبلمان منبت ملایر نهایی شده است.

شاهرخی افزود: با توجه به گسترش صنعت در ملایر چاره‌ای جز احداث مجوز نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی نداشتیم و در دیدار اخیر با وزیر نیرو مقرر شد از آخرین تکنولوژی روز دنیا در احداث این نیروگاه استفاده شود.

وی گفت: با تلاش نمایندگان اعتبار مستقل ۱۰۰ میلیارد تومان برای راه آهن همدان_ ملایر گرفتیم که در نهایت از ملایر به سمت بروجرد، درود و خوزستان متصل می‌شود و اقدامی ماندگار برای مردم است.

 


 

کد خبر: ۱۰۷٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha