۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کشف ۴۷۳ تخلف صنفی به ارزش ۳۷ میلیارد ریال در اردبیل
رئیس سازمان صمت اردبیل خبر داد

کشف ۴۷۳ تخلف صنفی به ارزش ۳۷ میلیارد ریال در اردبیل

اردبیل - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: در جریان بازرسی های انجام شده از واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی، با ۴۷۳ واحد صنفی متخلف به ارزش ۳۷ میلیارد ریال برخورد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین صادقی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل سازمان صمت اردبیل با تشریح عملکرد حوزه نظارت و بازرسی سازمان در خصوص اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز گفت: از اول اسفند ۹۸ تا چهارمین روز از فروردین ماه ۹۹، در جریان بازرسی های انجام شده از واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی، با  ۴۷۳ واحد صنفی متخلف به ارزش ۳۷ میلیارد ریال برخورد شد.

وی تصریح کرد: پرونده‌ تخلفات پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی، به تعزیرات حکومتی ارسال شد تا مراحل قانونی خود را طی کند.

صادقی گفت: طبق برنامه‌ ریزیی های انجام شده، روزانه از واحدهای صنفی در سطح استان اردبیل بازرسی بعمل می آید تا با متخلفان صنفی به طور جدی برخورد شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه در طول اجرای طرح نظارتی ۴۴۰ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ ثبت شده است گفت: طی بررسی های بعمل آمده ازمجموع گزارشات دریافتی، ۶۲ مورد متخلف و ۲۵۴ مورد غیر متخلف شناخته شده و مابقی نیز در دست بررسی است.

 وی اظهار کرد: سامانه ۱۲۴ بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی در این خصوص است تا بازرسین سازمان در کوتاه‌ ترین زمان ممکن، به محل اعزام و به موضوع رسیدگی کنند.

کد خبر: ۱۰٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha