۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
تاکید رئیس مجلس بر مبارزه با مفاسد اقتصادی

تاکید رئیس مجلس بر مبارزه با مفاسد اقتصادی

رئیس مجلس گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز با تکیه بر سنت‌های الهی رهبری و مردم به یک نظام اسلامی مقتدر تبدیل شده که ظلم و هژمونی آمریکا را شکانده است.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی عصر امروز در نشست کمیسیون اقتصادی با مسئولان ارشد قوه قضائیه با اشاره به اینکه این امر یک موفقیت بزرگ برای نظام اسلامی محسوب می‌شود و جمهوری اسلامی ایران در این زمینه عالی عمل کرده است گفت: ریشه این موفقیت و عملکرد به عنصر رهبری و امام جامعه، مردم و سنت‌های الهی است.

وی گفت: این سه مولفه باعث شده است که جمهوری اسلامی ایران در بقای خود قدرتمند عمل کند.

قالیباف با اشاره به اینکه ما امروز در حوزه ساختاری، کارکردی و رفتاری دچار چالش هستیم یادآورشد: باید در این زمینه چاره اندیشی کرد که مشکلات بیشتر نشود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث‌های مربوط به هماهنگی سه قوه گفت: اگر این هماهنگی‌ها منجر به هم افزایی نشود و آثاری در حل مشکلات مردم و رفع امور نداشته باشند موثر نیست.
وی افزود: سران قوا همگی مصمم به حل مشکلات مردم هستند.

قالیباف در ادامه سخنان خود مفاسد اقتصادی را یکی از موضوعات مهم در حوزه اقتصادی دانست و گفت: ما اکنون در مدیریت اقتصادی و اداره اقتصادی در مشکل هستیم و این امر ناشی از ضعف مدیریت اقتصادی است.

رئیس مجلس همچنین بر ایجاد نگرش صحیح در مدیریت اقتصادی، نظارت و رویکردهای درست به معقوله اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید کرد.

کد خبر: ۱۰۷٬۴۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha