۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
۴۱ پروژه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است
مدیرکل میراث‌فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد:

۴۱ پروژه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است

یاسوج- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۱ پروژه در استان در زمینه های بوم‌گردی، هتل‌ سازی، تله‌کابین، پارک آبی و سایر فضاهای گردشگری در دست اجراست.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها ۵۰ درصد است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه ها ۶۱۱ شغل مستقیم در زمینه گردشگری ایجاد خواهد شد، این طرح ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت دولت ساخته می شود.

صفایی تصریح کرد: این طرحها در مناطق و شهرستانهای مختلف استان اجرا شده و در راستای رونق گردشگری در این استان انجام می شود.

وی اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد پتانسیلهای بسیاری در گردشگری دارد و یکی از این پتانسیلها بخش بوم گردی است که نیاز به معرفی و اطلاع رسانی در این راستا وجود دارد.

صفایی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا به بخشهای گردشگری در استان لطمه زده است، گفت: باید زیرساختهای گردشگری برای دوران پس از کرونا در استان تقویت شده و به این بخش توجه ویژه داشته باشیم و این امر با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان میسر می شود.

کد خبر: ۱۰۷٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha