۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
۷۴۵۰ واحد از پروژه های مسکن مهر استان همدان اجرایی شده است
معاون مسکن راه و شهرسازی استان همدان:

۷۴۵۰ واحد از پروژه های مسکن مهر استان همدان اجرایی شده است

همدان - معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: تاکنون تعداد هفت هزار و ۴۵۰ واحد از پروژه های مسکن مهر استان همدان در شهرهای زیر ۲۵ هزارنفر جمعیت اجرا شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان؛ مجید صالحی امیر گفت: تعداد هفت هزار و ۴۵۰ واحد پروژه های مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان همدان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا و مدیریت شده که از این تعداد پنج هزار و ۹۴۷ واحد تاکنون افتتاح شده است.

وی ادامه داد: هفت هزار و ۴۵۰ واحد پروژه های مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان همدان تعداد یک هزار و ۵۰۳ واحد به علت فاقد متقاضی بودن تاکنون افتتاح نشده است.

صالحی افزود: در خصوص فاقد متقاضی بودن پروژه طی مکاتبات متعدد و همچنین درج در جراید کثیرالانتشار موارد به اطلاع سازمان ها و ارگان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، و همچنین ارتش و بنیاد شهید رسانده شده اما علی رغم اطلاع رسانی انجام شده همچنان این واحد ها فاقد متقاضی هستند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان یادآور شد: مقرر شده که براساس بخشنامه های موجود و مصوبات شورای مسکن استان همدان نسبت به تعیین تکلیف این پروژه ها اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر: ۱۰۷٬۴۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha