۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
حضور اتاق بازرگانی همدان در نمایشگاه مجازی ایران و عمان
دبیر اتاق بازرگانی همدان خبر داد:

حضور اتاق بازرگانی همدان در نمایشگاه مجازی ایران و عمان

همدان - ایزدی، دبیر اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی همدان از حضور اتاق همدان در نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران و عمان خبرداد.

طاهره ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار از حضور اتاق همدان در نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران و عمان خبرداد و عنوان کرد: نمایشگاه مجازی ایران و عمان از ۲۹ شهریور تا چهارم مهر ماه سال‌جاری با حضور بنگاه های اقتصادی دو کشور برگزار می شود.

دبیر اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی همدان گفت: این نمایشگاه در راستای بهبود روابط تجاری دو کشور با استفاده از بستر شبکه های مجازی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: نخستین نمایشگاه اختصاصی با نام نمایشگاه مجازی ایران و عمان و با حضور فعالان اقتصادی دو کشور و در بخش‌های مختلف تجاری، صنعتی، معدنی، کشاورزی، دانش بنیان و فناوری اطلاعات بر روی پلتفرم نمایشگاه مجازی ایران برگزار خواهد شد.

ایزدی افزود: در این نمایشگاه تجار، بازرگانان، صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی استان همدان در کنار همتایان عمانی خود در زیر چتر نمایشگاه مجازی ایران حضور خواهند داشت.

ایزدی افزود: برگزاری این نمایشگاه می تواند در شرایط کنونی پاندمی کرونا منجر به حضور موثر شرکت های ایرانی در بازارهای هدف باشد.

وی گفت: پلتفرم نمایشگاه مجازی با امکانات و زیر ساخت هایی که در اختیار دارد می تواند بنگاه‌های اقتصادی و تجاری را با تمام پتانسیل هایی که دارد به بازرگانان عمانی معرفی کند.

وی ادامه داد: تجار ایرانی برای برقراری ارتباط با بازرگانان عمانی هیچ گونه محدودیتی از لحاظ برقراری ارتباط اعم از تصویری، صوتی و معرفی پتانسیل ها، محصولات و خدمات نخواهد داشت.

دبیر اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی همدان افزود: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه آن است که علاوه بر حفظ روابط تجاری ایران و عمان نسبت به افزایش تجارت این دو کشور اقدام شود و فعالان اقتصادی استان و شرکت های ایرانی نیز با استفاده از فناوری اطلاعات توسعه کسب و کار در مجامع بین المللی را دنبال کنند بنابراین امیدواریم این اقدام گام موثری در تقویت روابط تجاری ایران و عمان باشد.

کد خبر: ۱۰۷٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha