۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
پرداخت خلافی خودروها از طریق سامانه‌های امن
معاون اجتماعی پلیس راهور تاکید کرد

پرداخت خلافی خودروها از طریق سامانه‌های امن

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تحت هیچ شرایطی قبض‌های جریمه و خلافی خودرو را با سامانه‌های متفرقه پرداخت نکنید.

به گزارش بازار، سرهنگ عین الله جهانی با بیان اینکه جریمه‌های تخلفات رانندگی دولتی و شماره حسابی که برای آنها در نظر گرفته شده، مربوط به خزانه بانک مرکزی است، گفت: بانک‌هایی که مسئول دریافت این جریمه‌ها هستند، مکلفند بلافاصله هزینه جریمه‌ها را دریافت و به حساب خزانه واریز کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وجود درگاه‌هایی مثل سایت راهور ۱۲۰  بیان کرد: این درگاه‌ها بهترین و امن‌ترین برای پرداخت جریمه‌های رانندگی است.

سرهنگ جهانی افزود: برخی از شرکت‌های خصوصی یک سری اپلیکیشن‌ها مثل آپ و ... بالا آورده‌اند که مردم از طریق این اپلیکشن‌ها جریمه‌های خود را پرداخت می‌کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: یکی از اشکالات این درگاه‌ها این است که مبالغ پرداختی را بلافاصله به خزانه بانک مرکزی منتقل نمی‌کنند و مدتی در حساب‌ها یا خط اعتباری خود نگه می‌دارند. با این اقدام، افراد باوجود اینکه مبلغ جریمه را پرداخت کرده‌اند، اما این پرداخت در عمل ثبت نشده و دچار تأخیر می‌شود.

کد خبر: ۱۰۷٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha